اخبار

تصویر پنل شیائومی Mi mix 2 رونمایی شد

یک تصویر مربوط به شیائومی mi mix 2 با بدنه سفید رنگ رونمایی شده است که نشان دهنده پنل این گوشی است و جزییات دقیق آن را مشخص می کند
شیائومی می میکس ۲ به درگاه یواس‌بی نوع سی و یک اسپیکر دوگانه مجهز شده است. در قسمت بالای این محصول یک ماژول دوربین و یک فلاش دوگانه به چشم می‌خورد. حسگر اثر انگشت این فبلت مانند نسخه‌ی اول آن دقیقا در زیر دوربین قرار دارد. Mi Mix 2 در این تصویر  دارای لبه‌های گِرد است که میزان آن نسبت به تصاویر فاش شده‌ی قبلی بیشتر ابه نظر می‌رسد.
این گوشی استثنایی تاییدیه ۳c از کشور چین دریافت کرده است که طبق آخرین اطلاعات موجود؛ می میکس ۲ با صفحه‌نمایش ۶ اینچی عرضه خواهد شد و در مقایسه با می میکس اندازه‌ی کوچک‌تری خواهد داشت. انتظار می‌رود این محصول همراه با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم معرفی شود. می میکس ۲ در چند نسخه معرفی خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود گران‌ترین نسخه‌ی آن دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشد.
همچنین تاریخ و قیمت دقیق این محصول هنوز مشخص نشده است و عرضه‌ی جهانی فبلت جدید شیائومی، موضوعی است که نمی‌توان با قطعیت راجع به آن صحبت کرد؛ اما چین و برخی کشورهای آسیایی میزبان فبلت جدید بدون حاشیه‌ی شیائومی خواهند بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا