اخبار

تصویر پوستر تبلیغاتی میت ایکس هوآوی منتشر شد

هواوی میت ایکس، اولین تلاش این شرکت برای تولید گوشی های هوشمند تاشدنی می باشد که با تبلیغات فراوان و همچنین آ و تاب زیادی به کاربران معرفی گردید. اما به هر دلیل عرضه عمده این دستگاه تا به امروز به تعویق افتاده است، با این حال نشانه هایی در این باره دیده شده است که عرضه این محصول را قریب الوقوع بیان می کند. اگر چه سامسونگ اولین شرکتی بود که با معرفی کردن گلکسی فولد، قدم اول را محکم برداشت، ولی تا به این لحظه هر دو شرکت سامسونگ و هواوی با توجه به وجود مشکلاتی هنوز موفق به عرضه فولد و میت ایکس به بازار نشدند.

سامسونگ خیلی سریع اقدام به معرفی اولین گوشی هوشمند تاشدنی خود کرد که گلکسی فولد نام گذاری شده بود، اما به دنبال هواوی نیز پس از گذشت مدت کوتاهی از میت ایکسی رونمایی کرد که قابلیت تاشدن داشته و از فناوری ۵G نیز پشتیبانی می کرد. همه چیز آماده بود که سامسونگ گلکسی فولد را در اردیبهشت ۹۸ روانه بازار کرده و لقب اولین شرکت ارائه کننده گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. اما همه چیز به صورت پیش بینی شده پیش نرفت، اولین عرضه محدود سامسونگ از فولد، دچار مشکلاتی شدید از ناحیه نمایشگر شد. همین موضوع کافی بوده که سامسونگ با ارائه اطلاعیه ای خبر از تعویق عرضه این دستگاه بدهد. به دنبال این موضوع هواوی نیز با انتشار اطلاعیه بیان کرد که به منظور جلوگیری کردن از چنین اتفاقی، این شرکت نیز تصمیم گرفته است که بر روی میت ایکس تست و بررسی های بیشتری را انجام دهد.

اما به نظر می رسد که هواوی برای عرضه گوشی هوشمند تاشدنی خود پیش قدم شده است. چرا که اخیرا تصاویری از یک فروشگاه در چین به اینترنت راه پیدا کرده است که نشان می دهد پوسترهای میت ایکس در میان فروشندگان توزیع شده است. اگر چه در این پوسترها هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه دستگاه نشده، ولی در معرض دید عموم قرار گرفتن آن نشان می دهد که هواوی خود را برای عرضه میت ایکس آماده می کند. فارق از این موضوع مدیر فروش هواوی در مصاحبه ای اعلام کرده بود گوشی هواوی میت ایکس اواخر ماه جاری، در کشور چین عرضه خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد که عرضه این دستگاه به زودی در کشور چین آغاز شده و به فاصله چند ماه شاهد عرضه بین المللی خواهیم بود.

در مجموع تمامی گفته ها، تنها از روی خبرها و شنیده های مختلف بوده و نمی توان چندان به این موضوعات به دید قطعی نگاه کرد، چرا که پیش تر بیان شده بود که فروش جهانی گوشی هواوی میت ایکس از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. فارق از این موضوع برخلاف رفع تحریم هواوی، این شرکت همچنان مورد تحریم شرکت های دیگر قرار گرفته و مشکلاتی درزمینه تامین سخت افزارو نرم افزار موردنیاز دارد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا