اخبار

تعداد کاربران مسنجر فیسبوک به ۱٫۳ میلیارد نفر رسید

فیسبوک  در زمینه تولید محتوای شبکه اجتماعی بسیار موفق بوده و هر روز نیز در این زمینه رشد می کند. این شرکت با تولید مسنجر شبکه اجتماعی خود توانست که خیل عظیمی از کاربران را به سمت برنامه بکشاند. آمار نشان می دهد که امروز تعداد کاربران مسنجر فیسبوک از مرز ۱٫۳ میلیارد نفر گذشت.
با اطمینان می‌توان گفت که مسنجر فیسبوک برترین نرم‌افزار پیام‌رسان Cross-platform دنیا است که بیش از ۱.۳ میلیارد نفر کاربر دارد؛ این امر نشان می‌دهد که فقط طی ۵ ماه گذشته، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید به کاربران این اپ اضافه شده‌اند. آخرین بار در ماه آوریل آمار کاربران پیام‌رسان فیسبوک ۱.۲ میلیارد نفر اعلام شده بود.
اگر کمی به نمودار رشد تعداد کاربران این برنامه نگاه کنیم متوجه می شویم که در ابتدا حدود ۶ ماه طول کشید تا تعداد کاربران این پیام‌رسان از ۸۰۰ میلیون نفر به ۱ میلیارد نفر برسد؛ پس از آن ۹ ماه طول کشید تا ۲۰۰ میلیون نفر دیگر به کاربران این نرم‌افزار اضافه شوند و مجموع کاربران این برنامه به ۱.۲ میلیارد نفر برسد و حالا طی ۵ ماه گذشته، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید به مجموع کاربران این نرم‌افزار اضافه شده‌اند. بدون تردید حالا فیسبوک به دنبال فرصت‌های رشد در سایر بازارهایی است که هنوز پیام رسانش به محبوبیت مورد نظر این شرکت نرسیده‌ است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا