اخبار

تقویم گوگل می توان زمان های خالی برنامه شما را پیش بینی کند

اگر آنقدر سرتان شلوغ است که مدیریت کارها از دستتان در رفته و به دنبال یک زمان خالی در بین مشغله های خود می گردید تا بتوانید یک قرار ملاقات را در آن جای دهید، از این پس می توانید به تقویم گوگل اعتماد کنید.
اگر قصد داشته باشید یک قرار ملاقات را در برنامه کاری خود جای دهید، به طور معمول باید در تقویم خود اسکرول کنید تا روزها و ساعت های خالی را پیدا کرده و به طرف مقابلتان پیشنهاد بدهید. البته انجام دادن این مراحل کار بسیار ساده ایست اما هنوز هم می تواند سریع تر و راحت تر انجام شود.
گوگل به تازگی چند تغییر در اپلیکیشن تقویم خود ایجاد کرده که بسیار کاربردی به نظر می رسد. اکنون به جای اینکه کاربران مجبور باشند در بین روزها و ساعت های تقویم اسکرول کنند تا بتوانند زمان های خالی خود را پیدا کنند، تقویم گوگل این مسئولیت را بر عهده می گیرد و زمان های خالی را مثل اسکرین شات پایین نمایش می دهد.
 

تقویم گوگل

پیدا کردن یک زمان خالی در این بخش جدید کار بسیار ساده ایست و تنها کافیست از بین پیشنهادهای تقویم گوگل یکی را انتخاب کرده و آن را ذخیره کنید. متاسفانه این بروزرسانی نمی تواند جلوی تداخل بین برنامه شما با فرد دیگری را بگیرد و این یعنی ممکن است شما در ساعت ۱۱ وقت خالی داشته باشید اما طرف دیگر نتواند برنامه خود را با این ساعت تنظیم کند.
می توان گفت که این قابلیت بسیار کاربردی ست اما باید آن را تنها یک گام رو به جلو در مسیر درست دانست. این بروزرسانی هم اکنون در حال ارسال به کاربران است و اگر هنوز به این قابلیت دسترسی ندارید باید کمی صبر کنید و نگران نباشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا