اخبار

فهرستی از تلفن های همراه پشتیبانی کننده از شارژ سریع ۴٫۰ منتشر شد

فهرستی از تلفن های همراه پشتیبانی کننده از شارژ سریع 4.0 منتشر شد

هر کدام از پردازنده های بسیار قوی تلفن های همراه هوشمند که توسط کمپانی کوالکام عرضه می شود از برنامه شارژ با سرعتی بالا بهره مند است. این فناوری در پی سال ها تلاش متخصصان برای بهبود کیفیت باتری های تلفن های همراه هوشمند تکامل یافته است و بنابراین تلفن های همراه اخیر که از جدید ترین پردازنده کوالکام بهره مند شده اند می بایست از فناوری شارژ سریع ۴٫۰ و ۴٫۰ پلاس نیز پشتیبانی کنند.
کوالکام برای دریافت راحت تر فناوری جدید شارژ سریع توسط کاربرانش فهرست جدیدی از تلفن های همراه هوشمندی که از فناوری شارژ سریع ۴٫۰ و ۴٫۰ پلاس نیز پشتیبانی کنند را منتشر کرد. که البته این لیست بسیار کوتاه است و نام چند دستگاه اصلی که بسیاری انتظار آن را می کشیدند در لیست یاد شده خالی است.
نکته جالب در اینجا این است که تنها یک دستگاه وجود دارد که کوالکام به صورت رسمی دریافت فناوری شارژ سریع ۴٫۰ و ۴٫۰ پلاس را بر روی آن تایید کرده است که البته آن دستگاه هم چندان محبوب نیست. این تلفن همراه هوشمند در واقع همان ریزر فون است که از جدیدترین فناوری شارژ سریع کوالکام بهره مند خواهد شد.
مسلما در آینده ای نه چندان دور دستگاه های بیشتری به لیست یاد شده افزوده خواهند شد که از آن ها می توان به ال جی G7 اشاره کرد که قرار بود از شارژ سریع ۴٫۰ پشتیبانی کند. همچنین زد تی ای نوبیا Z17 نیز یکی از دستگاه های امیدوار کننده کوالکام برای پشتیبانی از فناوری یاد شده است که البته اپر چه در حال حاضر نیز از فناوری شارژ سریع ۴٫۰ پشتیبانی می کند اما به دلایل خاصی در فهرست یاد شده گنجانده نشده است. با این حال باید دید که کوالکام در آینده ای نه چندان دور کدام یک از تلفن های همراه هوشمند دیگر را در فهرست یاد شده قرار خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا