اخبار

تلفن های همراه هوشمند ۵G سامسونگ در راه اند

تلفن های همراه هوشمند ۵G سامسونگ در راه اند

به دنبال سخنرانی مدیر ارشد اجرایی هواوی در رابطه با عرضه اولین تلفن همراه هوشمند پشتیبانی کننده از فناوری ۵G این شرکت در سال اینده میلادی، جین هیو به عنوان مدیر ارشد فنی SK Telecom Park در این رابطه اظهار داشت که هواوی در فناوری های خود عالی است با این حال سامسونگ ممکن است در این رابطه حرف زیادی نزند اما آماده سازی های فراوانی را انجام داده است. او همچنین اعلام کرد که ساخت تلفن های همراه هوشمند پشتیبانی کننده از فناوری ۵G توسط سامسونگ چندان دور نیست.
به نظر می رسد که این مدیر در رابطه با اظهارات خود بسیار جدی است و احتمال عرضه تلفن همراه هوشمند مجهز به فناوری ۵G توسط سامسونگ را بسیار قوی می داند. در همین راستا نیز ما حدس می زنیم که تلفن همراه هوشمند پرچم دار آینده سامسونگ از این فناوری پشتیبانی کند زیرا این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۵۵ بهره مند خواهد شد که اخیرا شایعه شده است که از مودم X۲۴ تازه رونمایی شده و مجهز به سرعت دانلود ۲ مگابیت بر ثانیه بهره خواهد بود. علاوه بر این لازم به ذمر است که سامسونک مودم های ۵G  خود را در کنفرانس CES برگزار شده در ماه ژانویه رونمایی کرد که البته این مودم می توانست سرعت ۵ مپابیت بر ثانیه را همراه با سرعت دانلود ۴G پشتیبانی کند.
همچنین اخبار منتشر شده از سامسونگ حاکی از آن هستند که تلفن همراه هوشمند پرچم آینده سامسونگ از اسنپ دراگون ۸۵۵ بهره مند خواهد شد که از فناوری ۵G پشتیبانی می کند. این امر خود به معنای این است که تمامی تلفن های همراه هوشمند مجهز به این سری از پردازنده های اسنپ دراگون نیز به دنبال پرچم دار بعدی سامسونگ از فناوری ۵G پشتیبانی خواهند کرد که این امر خود نمی تواند برگ برنده چندانی برای سامسونگ به حساب بیاید. با این حال باید منتظر بود و دید که سامسونگ برای این حقیقت چه چاره ای خواهد اندیشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا