اخبار

تلفن هوشمند Realme C15 با پردازنده هلیو جی ۳۵ از راه می رسد

شرکت ریلمی گوشی هوشمند میان رده Realme C11 را اخیرا معرفی و در بازار عرضه کرد. این دیوایس موفق به فروش ۱۵۰ هزار دستگاهی در مرحله اول فروش شد و حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی یک مدل میان رده جدید دیگر باشیم.

این گوشی هوشمند Realme C15 نام داشته که از نمایشگر ناچ و ماژول دوربین مربعی برخوردار است. ریلمی قصد دارد Realme C15 را هفته آینده در اندونزی معرفی و عرضه کند. بنابراین پیش بینی شده مدتی بعد در سایر بازارهای آسیایی عرضه شود.

Realme C15 مدل بزرگ‌تر C11 بوده و از مشخصات بهتر هم بهره می‌برد. در حالی که اطلاعات کافی از ریلمی سی ۱۵ در دست نیست، یک منبع نزدیک به ریلمی اعلام کرده C15 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، پردازنده میان رده هشت هسته Helio G35 مدیاتک و دوربین عقب اصلی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است.

پردازنده جی ۳۵ یک چیپ هشت هسته‌ای با هشت هسته Cortex-A53 است و فرکانس ۲.۳ گیگاهرتزی دارد. گزارش جدید می‌گوید ریلمی گوشی جدید را در دو مدل ۳ و ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. این یعنی سی ۱۵ در مقایسه با سی ۱۱ عملکرد بهتری خواهد داشت. در بخش عقب سه حسگر دوربین ۸/۲/ ۲ مگاپیکسلی هم وجود خواهد داشت.

دوربین سلفی که درون یک ناچ قرار گرفته از نوع ۵ مگاپیکسلی بوده و در مجموع با یک گزینه میان رده و خوش قیمت از ریلمی رو به رو خواهیم بود. جزئیات بیشتری در کار نیست و برای مثال نمی‌دانیم این تلفن هوشمند چه سایز نمایشگر و حافظه داخلی دارد. ناگفته نماند حسگر اثرانگشت این تلفن هوشمند به صورت خازنی در عقب تعبیه شده است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا جزئیات کافی درباره این تلفن هوشمند بدست آوریم.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا