اخبارلوازم خانگی

تلویزیون خمیده شیائومی Mi TV 3S رسما معرفی شد

شیائومی سومین نسل از تلویزیون‌های خودش را رونمایی کرد. این تلویزیون با دو مدل مختلف خمیده ۶۵ اینچی و ساده ۴۳ اینچی به عرضه درخواهد آمد.
ضحامت ۵.۹ میلیمتری، بدنه فلزی، صفحه نمایش ۶۵ اینچی با رزولوشن ۳.۸۴۰ در ۲.۱۶۰ پیکسل! تعجب نکنید این‌ها مشخصات تلویزیون منحنی جدید شیائومی هستند که به تازگی معرفی شده است.
کمپانی شیائومی دیگر به عنوان یک برند مطرح جهانی شناخته می‌شود. این کمپانی قصد دارد تا بار دیگر شایستگی‌های خودش را در زمینه تولید تلویزیون‌های منحنی نیز به اثبات برساند. البته اینبار کمک سامسونگ نیز پشت سر شیائومی حس می‌شود. چرا که تلویزیون جدید شیائومی از یک صفحه ساخت سامسونگ بهره می‌برد که قول پشتیبانی از ۱۷۶ درجه میدان دید، کنتراست ۴.۰۰۰:۱ و پوشش ۷۸ درصد وسعت رنگ‌های NTSC را می‌دهد.
این تلویزیون که Mi TV 3S نام دارد بر مبنای سیستم عامل اندروید کار خواهد کرد و از یک تراشه MStar 6A928 بهره می‌برد. شاید نام این تراشه را تا به حال نشنیده‌ باشید اما قطعاً ۴ پردازنده Cortex A17 و پردازنده گرافیکی Mali-T760MP4 به همراه ۲ گیگابایت رم نویدبخش یک سیستم نسبتاً قدرتمند را خواهند بود. از دیگر امکانات این تلویزیون چینی می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک درگاه USB 3.0، درگاه دیگر از نوع USB 2.0، وای-فای و همچنین اتصال اترنت اشاره کرد.
Xiaomi Mi TV 3S (1)
Mi TV 3S شیائومی از دیکودینگ H.265 تا ۴K در ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و در کنار آن سیستم صوتی Dolby & DTS نیز کیفیت بسیار بالایی از صداها را در اختیار شما قرار خواهد داد. بدون شک دیدن فیلم‌های سینمایی روز دنیا در این تلویزیون باکیفیت می‌تواند لذت خاصی را به همراه داشته باشد. نسل سوم تلویزیون‌های شیائومی با کیفیت ۴K و صفحه نمایش خمیده با قیمت ۱.۳۸۵ دلار به عرضه خواهند رسید.
البته مدل دیگری از این تلویزیون با اندازه ۴۳ نا ۷۰ اینچ و به صورت فلت نیز ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای کیفیت Full HD بوده و از پردازنده Cortex A9 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-450 بهره می‌برد. مدل ۴۳ اینچی این تلویزیون نیز با قیمتی برابر ۲۷۷ دلار به عرضه خواهد رسید. لازم به ذکر است که عرضه رسمی این دو مدل تلویزیون از ۱۲ فروردین ماه در کشور چین آغاز خواهد شد.
Xiaomi Mi TV 3S (6)
منبع :gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا