اخبار

امکان افزوده شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری به اینستاگرام

امکان افزوده شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری به اینستاگرام

شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای چند رسانه ای اینستاگرام ممکن است به زودی قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری را نیز برای افزایش کاربری این نرم افزار به آن بیفزاید.
قفل گشایی فایل APK این نرم افزار به تازگی انجام شده است و در آن آیکون ها فایل هایی مشاهده شده است که به نوعی ارائه قابلیت یاد شده را تایید می کند. این فایل ها و آیکون ها به ترتیب با نام هایی نظیر “voice call” و “video call” عرضه شده اند که برای اثبات قابلیتی که در آینده به اینستاگرام افزوده می شود کافی هستند. تماس های صوتی و تصویری در حال حاضر در بزرگ ترین رقیب اینستاگرام یعنی اسنپ چت وجود دارد پس ارائه قابلیت های یاد شده توسط اینستاگرام نیز تا حد بسیار زیادی منطقی به نظر می رسد. با این حال اگر این قابلیت برای نرم افزار یاد شده عرضه شود می توان آن را در بخش دایرکت ها پیدا کرد.
این اولین باری نیست که درباره آماده سازی اینستاگرام برای عرضه قابلیت تماس های صوتی و تصویری خبرهایی را می شنیم. چندی پیش نیز شایعه شده بود که این شبکه اجتماعی این قابلیت را تنها در درون کمپانی آزمایش کرده است و نسخه بتای آن را به صورت عمومی عرضه نکرده است. با این حال این قفل گشایی تا حدی بسیار دقیق به نطر می رسد و همین امر نیز به معنای آن است که ممکن است به زودی قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری را بر روی نرم افزار اینستاگرام مشاهده کنیم.
البته جالب است بدانید که اینستاگرام در حال حاضر دقیقا پس از فیس بوک، دومین شبکه اجتماعی محبوب نزد کاربران ایالات متحده است و البته در کشور ما نیز این نرم افزار پس از تلگرام طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است که بسیاری به دلیل فیلتر شدن تماس های صوتی تلگرام می توانند تماس اینستاگرامی را به عنوان قابلیتی جایگزین در نظر بگیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا