اخبار

تماس گروهی واتس اپ برای آیفون بهینه سازی شد

واتس‌اپ بعد از ارائه قابلیت تصویر در تصویر برای دستگاه‌های اندرویدی این بار به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران خود آماده کرده است. بااین‌حال، به‌روزرسانی یادشده این بار کاربران iOS را مورد هدف قرار داده است. پس اگر شما نیز کاربر آیفون هستید می‌توانید شاهد بهبودهای جدیدی در نرم‌افزار واتس‌اپ باشید که برقراری تماس‌ گروهی واتس اپ را راحت‌تر می‌کند. با موبایلستان همراه باشید.
 تماس گروهی واتس اپ

مطالب مرتبط

اول‌ازهمه شما به خاطر به‌روزرسانی طراحی این پیام‌رسان محبوب، برای دسترسی به بخش تماس های گروهی بهینه سازی شده و بهبود یافته آن می‌توانید به گروهی که قصد تماس با آن‌ها را داشته واردشده، بر روی آیکون تلفن موجود در قسمت بالا و سمت راست صفحه‌نمایش کلید کرده، مخاطبانی که قصد تماس با آن‌ها رادارید از درون گروه انتخاب کرده و مشخص کنید که می‌خواهید با آن‌ها تماس صوتی برقرار کنید یا تصویری.
از روش دیگری که می‌توانید برای تماس گروهی واتس اپ استفاده کنید ورود به تب “تماس‌ها” یا “Calls” است. شما می‌توانید این بخش را از قسمت بالا و سمت راست صفحه انتخاب کرده و بر روی آیکون جدید ظاهرشده که به شماره اجازه انتخاب مخاطبانتان را خواهد داد، کلیک کنید.
البته لازم به ذکر است که در حال حاضر با حداقل چهار نفر به‌صورت همزمان می‌توانید تماس گروهی واتس اپ داشته باشید. همچنین، به‌روزرسانی این طراحی جدید تنها برای کاربران آیفون در دسترس است اما واتس‌اپ تائید کرده است که این به‌روزرسانی جدید به‌زودی به دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید نیز راه پیدا خواهد کرد. همچنین جالب است بدانید که ارائه این به روز رسانی ها در نزدیکی های سال نو میلادی به نوعی نشانه ای از احترام کمپانی واتس اپ به کاربران خود است. البته امیدواریم که مقامات این پیام رسان از این پس به روز رسانی ها را برای هر دو پلتفرم به صورت همزمان عرضه کنند.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا