اخبار

تمام سری پیش فروش ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S8 plus در کره به فروش رفت

با گذشت فقط ۵ روز از شر.ع پیش فروش پرچمدار جدید سامسونگ،تمامی سری ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S8 Plus در این کشور  به‌فروش رفته است.
تعداد دستگاه های گلکسی S8 plus مورد فروش در کره ۱۲۵۰۰۰ عدد بود که همگی به فروش رفت. باید اشاره کنیم که این مدل فقط در رنگ Jetblack و با رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و این در حالی است که مدل معمولی گوشی گلکسی S8 از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. حال موجودی اولیه‌ی گوشی یاد شده به طور کامل توسط علاقمندان خریداری شده و بنا به اعلام سامسونگ افرادی که به‌تازگی این محصول را پیش‌خرید کنند، اواخر ماه می گلکسی S8 خود را دریافت خواهند کرد.
ابن کمپانی همچنین گفته که تا کنون در مجموع ۶۲۰ هزار گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus در کره‌ی جنوبی فروخته است.
بنابراین رکورد پیش‌فروش این شرکت با ۵۵۰۰۰۰ دستگاه در هفته اول پیش فروش شکسته شده است.
گلکسی S8 Plus در کشور های چین و کره جنوبی با ۶ گیگابایت رم عرضه می شودافرادی که این مدل را پیش‌خرید کرده‌اند یک داک سامسونگ دکس نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید با قرار دادن گلکسی S8 یا گلکسی S8 plus بر روی این داک و متصل کردن یک مانیتور و ماوس و کیبورد می‌توان از حالت دسکتاپ پرچمداران جدید سامسونگ استفاده کرد.
سامسونگ مزایای مختلفی برای مشتریانی که گلکسی S8 و S8 Plus را پیش‌خرید کرده‌اند در نظر گرفته است. به عنوان مثال ابن دسته ار خریداران علاوه بر گوشی مورد نطر خود از یک بلندگوی بلوتوثی و یک سال گارانتی رایگان تعمیرات نیز بهره‌مند خواهند شد. همچنین برای آن دسته از افرادی که این دو گوشی را پیش خرید کرده اند پیش از عرضه‌ی عمومی این دو محصول به بازار و از تاریخ ۱۸ آوریل گوشی خود را تحویل خواهند گرفت.
گزارشات حاکی از آن است که فروش دو پرچمدار جدید این شرکت باعث می شود تا سامسونگ از نظر کسب سود در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به یک رکورد جدید دست یابد.
گلکسی S8 Plus

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا