اخبار

تمدید اینترنت رایگان روزانه ایرانسل برای زائران اربعین

تمدید اینترنت رایگان روزانه ایرانسل برای زائران اربعین

اینترنت رایگان

 
ایرانسل اعلام کرد با توجه به ادامه بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) به ایران، پیشنهاد ویژه اینترنت رایگان روزانه ویژه این زائران و نیز تعرفه ویژه رومینگ اربعین را به مدت یک هفته تمدید کرده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیشنهاد ویژه اربعین، قابل استفاده برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل و شامل پنج مگابایت دیتای روزانه رایگان است که در سراسر کشور عراق و بدون الزام به حضور در نقطه‌ای خاص یا ثابت قابل استفاده است. مشترکان ایرانسل می‌توانند از این طریق، به راحتی و با استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و مکالمه صوتی، گفت‌وگوی متنی و ارسال فایل انجام دهند.
مشترکان ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی این پیشنهاد ویژه، کد دستوری *۱۱۱*۸# را در ایران یا عراق شماره‌گیری کنند. فعال‌سازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان است و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسلی ندارد و استفاده از آن در کشور عراق امکان‌پذیر است. این پیشنهاد ویژه که از روز ۲۰ آبان تا سوم آذر ۹۵ به مدت ۱۴روز برقرار شده بود با توجه به ادامه داشتن روند بازگشت زائران اربعین، به مدت یک هفته دیگر تا روز ۱۰ آذر ۹۵ تمدید شده است.
همچنین از سوم تا دهم آذر ۹۵ تعرفه تماس مشترکان ایرانسل با ایران و مکالمه داخلی در کشور عراق دقیقه‌ای ۹۹۰ تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای ۹۹۰ تومان، ارسال هر پیامک ۴۹۰ تومان و اینترنت همراه با تعرفه ۴۹۰ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود. همچنین دریافت پیامک در کشور عراق رایگان است.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا