اخبار

تمسخر اپل توسط نادلا به خاطر تقلید از تبلت سرفیس

تمسخر اپل توسط نادلا به خاطر تقلید از تبلت سرفیس

سرفیس

تبلت آیپد پرو از نظر بسیاری از کارشناسان به‌شدت شبیه به تبلت سرفیس پرو مایکروسافت طراحی شده است و این موضوع به‌تازگی به‌صورت کاملا مستقیم دستمایه تمسخر اپل توسط مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا شده است.

کلمات می‌توانند در آینده گریبان انسان را بگیرند و به همین دلیل است که بزرگان می‌گویند که پیش از گفتن یک حرف، بهتر است آن را بسنجیم. در زمینه ماجرای اپل و مایکروسافت می‌توان این موضع را به‌صورت علنی مشاهده کرد. ساتیا نادلا به‌تازگی از سخنان تیم کوک علیه خود او استفاده کرده است و به‌خوبی توانسته است تا شرکت اپل را به سخره بگیرد.

او در سخنان خود گفت: «سه سال پیش دستگاه‌های دو در یک به‌عنوان یک مدل دستگاه مورد انتقاد قرار گرفته بود. می‌گفتند که کسی اصلا به چنین دستگاهی نیاز دارد؟ حالا حدس بزنید چه شده است، حتی رقبای ما هم تصمیم گرفته‌اند درک کنند که این دستگاه‌ها یک یخچال نیستند بلکه فقط و فقط دستگاه‌های دو در یک هستند.»

در حقیقت ماجرا از این قرار است که نزدیک به چهار سال پیش تیم کوک در یک سخنرانی به تمسخر کامپیوترهای هیبریدی پرداخته بود ولی امروز خود اپل اقدام به تولید چنین محصولی کرده است. اپل هنوز نسبت به این صحبت‌ها عکس‌العملی نشان نداده است و حتی درخواست رسانه‌های مختلف مبتنی بر اظهارنظر مدیران این شرکت دراین‌باره نیز با عدم پاسخ همراه بوده است. لازم به ذکر است که آیپد هیبریدی در حقیقت تلاش اپل برای بهبود شرایط فروش آیپد و جبران افت فروش این محصول بوده است.

با این وجود و جدای از بحث این درگیری‌های مدیریتی باید گفت که هر دو شرکت راه طولانی‌ای برای ایجاد محصولات هیبریدی بهتر در پیش رو دارند و بهتر است تا به‌جای تمسخر یکدیگر، بر روی بهبود کیفیت محصولات خود تمرکز داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا