اخبار

تمسخر بریدگی بالای آیفون ۱۰ توسط یک توسعه دهنده اندرویدی

همانطور که در خبر های قبلی در موبایلستان در مورد قسمت شبیه سازی شده کینکت در آیفون ۱۰ خواندیم، این قسمت یک  بریدگی تقریبا ۲،۳ میلیمتری است که باعث شده بخشی از نوتیفیکیشن بار آیفون ۱۰ به خاطر وجود آن گرفته شود. البته در حالت عادی مساله ای نیست و می توان با راحتی با آن کار کرد اما در زمان نمایش فیلم و تصاویر ویدئویی این مورد کمی مشکل ساز خواهد شد.
یک توسعه دهنده اندرویدی نرم افزاری ساخته تا کاربران اندرویدی از عدم وجود چنین بریدگی خاصی احساس نارضایتی نکنند! برنامه XOutOf10 یک برنامه ساده است که این بریدگی را به صورت نرم افزاری در گوشی ها به وجود می آورد.. ساعت، میزان شارژ باقی مانده و سایر نوتیفیکیشن‌ها در کنار این بریدگی نمایش داده خواهند شد. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن ایجاد بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس در دستگاه‌های اندرویدی، در گیت‌هاب نوشت:

تعدادی از کاربران اندروید، به کاربران آیفون ایکس می‌خندند، چرا که قسمت بالای نمایشگر آن محتواها را می‌پوشاند. این دسته از کاربران بدون نیاز به پرداخت ۹۹۹ دلار می‌توانند بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس را تست کنند.

برای استفاده از این برنامه باید کمی به دانش برنامه‌نویسی مسلط باشید. همچنین سیستم عامل دستگاه شما باید اندروید ۶ مارشملو به بالا باشد. اگر گوشی شما جزو ۰٫۱ درصد دستگاه‌هایی است که اندروید ۸ اوریو را دریافت کرده است، احتمالا اپلیکیشن XOutOf10 بر روی آن کار نخواهد کرد. البته ایجاد این برنامه بیشتر حالت تمسخر دارد تا این که کارایی خاصی داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا