ریپورتاژ آگهی

تورهای آنتالیا و راهنمای خرید نوروز

شاید در سال، تعطیلات طولانی مانند نوروز برای ایرانیان وجود نداشته باشد. از این‌رو، بخش قابل توجهی، این زمان را علاوه بر رسیدن به رسومات، به سفر و گردش در داخل و خارج اختصاص می‌دهند. برای برخی مسیرها یافتن تور مناسب گاه با سردرگمی همراه است.
 
به واسطه‌ی استقبال در نوروز و حتی برخی فصل‌های پرمسافر، آژانس‌های مسافرتی تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی بسته‌های متنوع، تمامی اقشار و افراد را در انتخاب یاری کنند. اما برای انتخاب باید پارامترهای تشکیل دهنده‌ی آن را شناخت تا مبادا انتخاب به اشتباه صورت پذیرد. آژانس مقتدر سیر تابان، در این راهنما بر آن است تا ویژگی‌های بسته‌های مسافرتی تور آنتالیا را بر شمرده تا مسافران در زمان مقایسه و تصمیم به انتخاب دیدی باز و دقیق به جوانب مختلف داشته باشند.
 
تورهای آنتالیا و راهنمای خرید نوروز
 

عوامل مهم و مؤثر در بسته‌های تور آنتالیا

تورهای مسافرتی از مجموعه عوامل ریز و درشتی تشکیل شده‌اند که عدم دقت به جزئیات برخی موارد، باعث می‌شود لذت سفر کامل نباشد و در مواردی سفر را دچار مشکل اساسی کند. برخی از موارد برای اکثریت روشن است. اما تلاش شده تا موارد با شرح بیشتری برای مسافران آورده شود تا تسلطی کامل بر این موارد پیدا کنند.

▪ طول سفر

برای یک سفر خوش‌آیند به آنتالیا حداقل یک هفته وقت لازم است. آنتالیا دارای تفریحات آبی فراوان، سواحل متعدد، جاذبه‌های طبیعی زیبا و همچنین جاذبه‌های تاریخی مطرحی است. بنابراین هم برای گشت و گذار و هم استراحت چنین وقتی لازم است. بسته‌های معمولاً به صورت ۶ شب عرضه می‌شوند ولی در نوروز تا ۱۰ شب نیز وجود دارد.

▪ ویژگی‌های محل اقامت

مهم‌ترین وجه سفر به آنتالیا تفریح و استراحت در آن است. برخی اماکن اقامتی آن‌قدر از نظر امکانات کامل و جامع هستند که گاه نیاز تفریحی شخص را به طور کامل برطرف می‌کنند. داشتن ساحل اختصاصی، امکانات ورزشی مختلف، تفریحات متنوع و متعدد، بازی‌های آبی، حمام‌های سنتی و سالن‌های ماساژ امکاناتی از این دست هستند. طبیعتاً حضور در چنین مجموعه‌ای هم در زمان فرد صرفه جویی می‌کند و هم لذت بیشتری را برای وی خواهد داشت. اما شاید بزرگترین مسأله هزینه‌ی این‌گونه تفریحات باشد. تورهای آنتالیا در بخشی از هتل‌ها به صورت سرویس ALL ارایه می‌شوند. این سرویس شامل وعده‌های غذایی و میان‌وعده خواهد بود. اما اگر هتلی با سرویس UALL و MAXX.ALL تهیه کنید برخی از تفریحات نیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

▪ ویژگی‌های پرواز

تنوع پرواز در فصول پرطرفدار مسیر آنتالیا آن‌قدر زیاد است که گاه انتخاب برای افراد مشکل می‌شود. ایرلاین‌های داخلی نظیر قشم‌ایر، آتا و تابان و ایرلاین‌های ترک مانند اطلس‌جت، فری‌برد و سان‌اکسپرس در این مسیر فعالیت زیادی دارند. گروه اول قیمت پایین‌تر و گروه دوم کیفیت بالاتری دارند.
به گزارش ویرلن؛ به جز ایرلاین و نوع خدمات آن، مسأله مهم و کمتر توجه شده به آن، ساعت پرواز است. بهتر است پروازی را خریداری کنید که حداکثر زمانی که در مقصد می‌گذرانید را داشته باشد. در حقیقت برای مسیر آنتالیا، پروازهای رفت باید در صبح و پروازهای برگشت می‌بایست در عصر باشد تا حداکثر زمان را در مقصد بگذرانید.

 ▪ فصل مسافرت

مقصدهای مختلف، بهترین زمان سفر متفاوتی دارند که در اصطلاح به آن های‌سیزن گفته می‌شود. گاه وجود بهترین آب و هوا، گاه وجود امکان بیشتر برای مسافرت و گاه وجود جشن‌ها یا رویدادها در مقصد عامل چنین رخدادی است. بهترین فصل سفر برای آنتالیا با توجه به ماهیت تفریحات آبی آن، خرداد تا شهریور است. اگر چه سفر در زمستان هم وجود دارد ولی حجم آن بسیار کمتر است اما نوروز تقریباً نقطه شروع سفر به آنتالیا در هر سال است زیرا دمای معتدلی در منطقه ایجاد شده است.

▪ تاریخ مسافرت

قیمت بسته‌های تورها وابسته به تقاضاست. طبیعتاً تاریخ‌هایی که دارای تقاضای بیشتری هستند هزینه‌ی بیشتری دارند. این تقاضای حداکثری ممکن است در اثر تعطیلات پیاپی یا رویدادی خاص در مقصد رخ دهد. برای نوروز نیز تاریخ‌های پرواز ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین از محبوب‌ترین‌ها بوده و طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردارند.
 
تورهای آنتالیا و راهنمای خرید نوروز
 
به طور قطع موارد دیگری نیز وجود دارند اما تلاش ما برای تشریح موارد پر اهمیت و مؤثر است. حال که با این عوامل مهم آشنا شدید باید توقعات و بودجه‌ی خود را در تصمیم‌گیری خود دخیل کرده و با توجه به مجموعه همه‌ی آن‌ها نسبت به انتخاب اقدام کنید. امیدواریم که با این راهنما سفری که در نوروز ۹۷ تجربه می‌کنید لدت‌بخش و خاطره‌انگیز باشد.

آشنایی با انواع تورهای آنتالیا

یه شکل روزمره، تورهای عادی آنتالیا در جریان بوده و به مسافران عرضه می‌شود. بعد از این نوع، پر طرفدارترین تورها تور لحظه آخری آنتالیا است که در روزهای منتهی به اجرای تور به فروش می‌رسند. این محدودیت باعث می‌شود تا افراد امکان برنامه‌ریزی دقیق از قبل را نداشته باشند و همچنین هتل‌های مناسب را گیر نیاورد. در کنار این ظرفیت پروازی این نوع تور نیز پایین است و ممکن است برای گروه‌های با تعداد بالا مناسب نباشد. نوع دیگر تورها که به صورت مداوم وجود داشته و عرضه می‌شوند مخصوص کسانی‌ست که هدف‌شان سفری لوکس و خاص است. نوع تور لاکچری آنتالیا برای چنین مقصودی ایجاد شده است. علاوه بر این انواع تور که معمولاً در همه‌ی زمان‌ها وجود دارند برخی از انواع هم به شکل مقطعی شکل می‌گیرند. مثلاً تورهای نمایشگاهی یا فصل خاصی نظیر تورهای نوروزی از این دست هستند.

تورهای آنتالیای مقتدر سیر

آژانس مقتدر سیر، در طول بیش از ده سال برگزاری تورهای آنتالیا به نیازهای مسافران، تسلط به هتل‌ها و مراکز آقامتی منطقه و بهترین ایرلاین‌ها دست پیدا کرده و با توجه به این‌که مجری مستقیم تور آنتالیا است همیشه تلاش در ارایه‌ی بهترین‌ها به مشتریان خود داشته است. در عید نوروز امسال چارتر پروازهای خطور هوایی سان‌اکسپرس و اطلس‌جت ترکیه در اختیار این آژانس بوده و از این جهت امکان ارایه خدمات مناسب در کنار قیمتی منصفانه وجود دارد. همچنین از آن‌جا که هدف آژانس ارایه‌ی بسته‌های متفاوت و متنوع است خطوط هوایی دیگری که در این مسیر از جمله خطوط ایرانی را ارایه می‌کند.
 

تورهای آنتالیا و راهنمای خرید نوروز

بهترین زمان خرید تور نوروزی آنتالیا

اگر بهترین زمان برای سفر نوروز ۲۷ اسفند تا ۲ فروردین ماه باشد، بهترین زمان خرید حداکثر تا پایان بهمن ماه است. شاید این امر کمی عجیب باشد، اما باید دقت کنید که بسته‌های تورهای نوروزی از میانه دی‌ماه عرضه می‌شود. دلیل این امر در درجه‌ی اول امکان برنامه‌ریزی بلندمدت برای مسافران است و در کنار آن این که برخی افراد تمایل به استفاده از امکانات در درجه‌های بالا را دارند و طبیعتاً چنین انواعی زودتر به فروش می‌رسند. پس اگر قصد سفری در تاریخ‌های اوج، هتل‌های خاص یا پروازهای ویژه هستید حتماً همین حالا دست به کار شوید. اما مقصد آنتالیا به واسطه عدم نیاز به دریافت ویزا تا میانه تعطیلات نوروز نیز ارایه خواهد شد و مسافران می‌توانند با خرید تور آنتالیا نوروز ۹۷ از امکانات و تفریحات این شهر زیبا بهره برده و لذت ببرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا