اخبار

توضیح گوگل درباره موجود شدن جک هدفون در پیکسل ۳a

مدیر محصول گوگل طی کنفرانس خبری دلیل تجهیز گوشی پیکسل ۳a به جک هدفون را توضیح داد. این یک گوشی میان رده و متوسط است ولی خوب می دانید که گوشی های خاص و ممتاز این شرکت نیز هدفون دارند.

سخنگوی شرکت گوگل طی یک کنفرانس خبری اعلام داشت که دو گوشی پرچمدار این شرکت بنام های ۳a و ۳a LX جک هدفون خواهند داشت. سونیا جابنپوترا، مدیر محصولات شرکت قدرتمند گوگل اعلام کرد که این محصولات ما در این رنج قیمتی به جک هدفون نیاز دارند. مشتریانی که قادر به خرید گوشی های گوگل با قیمت بالا نیستند می توانند از این گوشی ها استفاده کنند.

شاید این استدلال منطقی جلوه کند بخاطر این که خرید جک هدفون برای افرادی که دوست دارند گوشی های ارزان قیمتی را خریداری کنند منطقی نیست و باز در این راستا، شرکت گوگل دوست دارد افرادی که حتی گوشی های ارزان قیمتی را خریداری می کنند، بتوانند از جک هدفون هم استفاده کنند. اکثر دوستداران گوشی، گوشی های ارزشمند و گران قیمت را دوست دارند و این که فقط این نوع گوشی ها باید جک هدفون داشته باشند چندان منطقی به نظر نمی رسد.

براساس آزمایش های شرکت های سازنده موبایل مشخص شده که هدفون های سیمی در مقایسه با هدفون های بی سیم عملکرد بهتری دارند. دوستداران گوشی برای خرید هدفون مبالغ زیادی را هزینه می کنند و در همین راستا اگر این نوع جک های هدفون با صرفه تر هستند، دوستداران گوشی حاضرند که مبالغ گزافی را بپردازند تا بتوانند با قیمت اندکی، موسیقی گوش دهند. در حال حاضر دانگل ها یا مبدل ها به عنوان راهکاری جایگزین مدنظر گرفته می شوند ولی به هنگام استفاده از این امکان، باتری گوشی خالی خواهد شد. اگرچه قیمت جک هدفون کاهش می یابد، ولی جواب جابنپوترا کمی نگران کننده خواهد بود و گوشی پیکسل ۴به جک هدفون مجهز نخواهد شد.

گوگل دوست دارد که همه مشتریان آن بتوانند از کلیه امکانات گوشی استفاده کنند و بتواند به واسطه دو گوشی پیکسل ۳a و ۳a LX مشتریان بیشتری را جذب کند. قابلیت هایی مانند HDR+ و Night Sight، Top Shot، Super Res Zoom در دوربین این گوشی ها به کار گرفته شده است. گوگل بخاطر صرفه اقتصادی، بدنه این گوشی ها، از پلاستیک درست کرده است. این دو گوشی بهترین جایگزین برای گوشی NEXUS خواهند بود. این دو گوشی همان مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری دارند و بیشتر در جهت جلب مخاطبان بیشتر تولید شده اند.

این گوشی ها در مقایسه با سایر گوشی های گوگل ارزان تر هستند و بسیاری از افراد توانایی خرید این گوشی ها را خواهند داشت. ضد آب نیز نبوده ولی به جک هدفون مجهز می شوند تا مخاطبان بتوانند براحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده یا موسیقی گوش کنند. جک هدفون امکان اضافه تری است که دو گوشی ۳a و ۳a LX  بدان مجهز می شوند و همین امکان باعث خواهد شد که چندان گوشی بی کیفیتی جلوه نکنند.

همچنین امکانات دیگری ماننند لرزش گیر دوربین نیز در این گوشی ها به کار گرفته شده تا مخاطبان بتوانند تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را ضبط کنند. ویدیوهای کاربران با کیفیت ۴K بوده و لرزشگیر ویدیویی امکان خاص تری است که در این دو گوشی به کار گرفته شده تا کاربران با خیال راحت بتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را با کیفیت بالا ثبت و ضبط کنند. تصاویر در GPU و CPU پردازش می شود. رزولوشن گوشی ۳a، ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل بوده و رزولوشن گوشی  ۳aLX،به ۱۰۸۰×۲۱۶۰ پیکسل تغییر کرده، بنا به ادعای گوگل نرخ فریم پایین دوربین و وضوح تصاویر و ویدیوهای این گوشی ها با فناوری واقعیت مجازی سازگار نیست و باید برای استفاده از این امکان ، از فناوری های دیگری استفاده کرد.


بیشتر بخوانید

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا