اخبار

تولید انبوه فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ در ماه آینده آغاز می‌شود

این روزها شایعات پیرامون فبلت آینده سامسونگ بسیار زیاد شده است، مدت زیادی از اعلام معرفی شدن این دستگاه در تابستان جاری گذشته، اما هنوز نام اصلی این دستگاه را نمی‌دانید. فبلت جدید سامسونگ گلکسی نوت ۷ و یا گلکسی نوت ۶ نام دارد و آنطور که پیدا است در تاریخ دوم اوت برابر با ۱۲ مرداد ماه به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. اکنون خبرهای جدیدی درباره گلکسی نوت ۷ سامسونگ منتشر شده است.
با توجه به گزارش‌های جدید منتشر شده، شرکت سامسونگ مصاحبه‌ای را با وب‌سایت کره‌ای ET News داشته و اعلام کرده که تولید انبوه گلکسی نوت ۷ را در ماه آینده آغاز می‌کند.شرکت سامسونگ قصد دارد که ۵ میلیون نسخه را برای عرضه اولیه تولید کند، ۲٫۵ میلیون نسخه از گلکسی نوت ۷ در ماه جولای میلادی و ۲٫۵ میلیون نسخه باقی مانده در ماه اوت تولید خواهد شد.
شرکت سامسونگ در سال گذشته ۵ میلیون نسخه از گلکسی نوت ۵ را در سه ماه تولید کرد، به هر حال غول تکنولوژی کره‌ای در نظر دارد که تولید اولیه خود را افزایش دهد، بنابراین فروش این دستگاه بیشتر خواهد شد. وب‌سایت ET News به صفحه‌نمایش منحنی از هردو طرف اشاره کرد، البته این خبر از دسته شایعات است. به هر حال این احتمال هم وجود دارد که گلکسی نوت ۷ فقط دارای نسخه اج باشد.
گلکسی نوت 7 سامسونگ
نسل بعدی سری گلکسی نوت در مقابل گرد و غبار و همچنین آب مقاوم خواهد بود، انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۷ سامسونگ با صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی Quad HD از نوع Super AMOLED عرضه شود و همچنین قدرت آن با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ تامین می‌شود. دیگر جزئیات دستگاه فوق شامل رم ۶ گیگابایتی، پورت USB نوع C و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۶٫۰ خواهد بود، اما انتظار می‌رود که از اولین دستگاه‌هایی باشد که اندروید N را دریافت کند. البته گوگل این سیستم عامل را هنوز منتشر نکرده است. حال باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی سامسونگ باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا