اخبار

توییتر ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی جهان، یعنی توییتر ( Twitter )، امروز ده ساله شد. حدود ۱۰ سال پیش و در سال ۲۰۰۶، آقای جک دورسی ( Jack Dorsey ) و ایوان ویلیامز ( Evan Williams ) به همراه نوح گلس ( Noah Glass ) و بیز استون ( Biz Stone ) سیستمی را طراحی کردند که امروزه بسیار موفق شده و حدود ۳۳۲ میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.
 
شبکه اجتماعی توییتر، انقلابی بزرک در عرصه بروزرسانی های پی در پی وضعیت ( Status ) و پیام های کوتاه بود.
 
شما می‌توانید ۱۴۰ کارکتر را تایپ کنید و در کسری از ثانیه به روی سرور های قدرتمند این شبکه بفرستید. پس از آن نیز کاربرانی که شما را دنبال کرده‌اند، قادر به مطالعه پیام های ارسالی شما بدون احتیاج به دوباره بارگذاری کردن صفحه ( Refrash ) خواهند بود. طی این سال ها هسته‌ی نرم افزاری این شبکه دچار تغییرات گسترده‌ای شده است؛ اعلانات لحظه‌ای تمامی مسابقات زنده ورزشی،
 
پیام های اورژانسی و دیدن وضعیت کنونی انسان های معروف در یک صفحه، گوشه‌ای از امکانات بسیار زیاد توییتر است. شما در توییتر می‌توانید دوستانی را ملاقات کنید که خیلی وقت است دلتان برایشان تنگ شده است. حال همه‌ی مردم می‌توانند به راحتی و با داشتن یک اکانت توییتر از وضعیت لحظه به لحظه‌ی بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان و حتی سیاسیون مطلع و باخبر شوند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا