اخبار

یک تیزر تبلیغاتی جدید خبر از معرفی هواوی آنر ۸ می دهد !

کمپانی هواوی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از هواوی آنر ۸ (Huaewi Honor 8) رسماً خودش را برای رونمایی از این محصول تا چند روز دیگر آماده می‌کند. این محصول به‌احتمال خیلی زیاد یکی از زیبا‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند برند آنر خواهد بود که می‌توانیم آینده خوبی را برای آن انتظار داشته باشیم.

چند روز قبل ما در مورد هواوی آنر ۸ (Huaewi Honor 8) پرچم‌دار گوشی‌های آنر هووی صحبت کردیم و گفتیم که این محصول اوایل ماه آینده میلادی رونمایی خواهد شد. در واقع ما حتی تاریخ دقیق این مراسم رونمایی را نیز ۵ جولای (۱۵ تیر) اعلام کردیم. حال به نظر می‌رسد که اطلاعات ما درست بوده است؛ چراکه آنر ساعاتی پیش یک تیزر تبلیغاتی از این محصول را منتشر کرده است. با توجه به زمان تیزر می‌تواند این مراسم دقیقاً همان ۱۵ تیر ماه برگزار شود.
در این تیزر تبلیغاتی هواوی گوشی هوشمند هواوی آنر ۸ را با جمله‌ی «زیبا مملو از سادگی» توصیف کرده است. اگر به خاطر داشته باشید در آن گزارش ما نیز اشاره کرده بودیم که پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند آنر کمپانی هواوی دارای ظاهری بسیار جذاب خواهند بود. این کمپانی حتی در این تیزر تبلیغاتی از یک هنرمند مشهور نیز استفاده کرده است. این محصول، یک گوشی هوشمند بسیار مهم برای آنر از زمان معرفی هواوی آنر وی ۸ در چند ماه پیش است. هواوی آنر وی ۸ به اندازه کافی دارای مشخصات مناسبی است که می‌توان آن را پرچم‌دار میان رده‌ها نامید.
 
تیزر هواوی آنر 8 Huawei Honor

مشخصات هواوی آنر ۸

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از طراحی جذاب دو جداره شیشه‌ای و یک فریم فلزی به اطراف آن برخوردار است که همگی خبر از جذابیت بالای نمای ظاهری این محصول می‌دهند. علاوه بر این حاشیه‌های ناهنجار صفحه نمایش نیز بسیار نازک هستند که موجب افزایش دوچندان زیبایی پنل جلویی هندست شما خواهد شد.
همان‌طور که در گذشته نیز اعلام کردیم هواوی آنر ۸ (Huawei Honor 8) از یک تراشه Kirin 955 همراه با پردازنده ۸ هسته‌ای و ۴ گیگابایت ظرفیت رم قدرت می‌گیرد. علاوه بر آن باید به حافظه داخلی ۳۲/۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد. انتظار داریم که این محصول همانند دو گوشی هوشمند هواوی پی ۹ و هواوی آنر وی ۸ از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود برخوردار باشد. هرچند که ما از تفاوت ماژول‌های دوربین این محصولات پرچم‌دار باخبر نیستیم!
از دیگر ویژگی‌های هواوی آنر ۸ باید به یک درگاه مادون قرمز، باتری ۳,۲۰۰ میلی‌آمپری، اسکنر اثرانگشت، درگاه USB نوع C اشاره کرد. نسخه ۳۲ گیگابایتی این محصول هم با NFC عرضه می‌شود و هم بدون NFC با قیمت‌های ۳۰۸ و ۳۳۴ دلار قابل خریداری است. دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز به ترتیب دارای ۳۴۰ دلار و ۳۸۰ دلار خواهند بود. لازم به ذکر است که مدل ۳۸۰ دلاری هواوی آنر ۸ از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲K بهره می‌برد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا