اخبار

تیزر جدید QiKU و عرضه ی پرچمداری جدید از سوی این کمپانی

QiKU کمپانی چینی‌ست که به تازگی وارد عرصه‌ی موبایل شده. این کمپانی کار خود را از ژانویه‌ی سال گذشته شروع کرد و تاکنون ۳ گوشی عرضه کرده که قدرتمند‌ترین آن‌ها QiKU Q Terra نام دارد. شایان ذکر است که دیروز خبری منتشر شد مبنی بر این که گوشی جدیدی از این کمپانی در لیست بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است. حال کمپانی تیزری منتشر کرده که به دوم فرودین اشاره می‌کند؛ آیا پرچم‌دار جدیدی در راه است؟
QiKU آیا پرچم‌دار جدیدی در راه است؟
در صورتی که بنچمارک منتشر شده متعلق به پرچم‌دار بعدی این کمپانی باشد باید منتظر یک گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ باشیم. ذر تیزر جدید کمپانی که در حساب کاربری Weibo کمپانی منتشر شده، احیانا QiKU گوشی جدید خود را در بیست و یکم مارس (دوم فروردین) معرفی خواهد کرد.
البته خود تیزر اطلاعات زیادی در بر ندارد، اما با در نظر گرفتن عبارت « F4 » که در تیزر به آن اشاره شده، احتمالا به این معناست که کمپانی قصد دارد یک سری جدیدی را معرفی کند، و یا منظور آن‌ها شاید به معنی رونمایی از چهارمین گوشی کمپانی باید باشد.
هنوز ما نمی‌دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد اما موضوع جالبی که وجود دارد این است که نام حساب کاربری Weibo کمپانی از QiKU به ۳۶۰Mobile تغییر داده شده است. در صورتی که حدس‌ ما درست باشد باید شاهد تغییر نام کمپانی در آینده‌ای نه چندان دور باشیم؛ درست مانند اتفاقی که برای LeTV افتاد و نام خود را به LeEco تغییر داد.
در هر صورت، ما در حال حاضر با توجه به لیستی که از بنچمارک AnTuTu منتشر شده می‌دانیم که گوشی بعدی QiKU دارای یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ با پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه‌ای فول اچ دی (اندازه‌ی صفحه مشخص نیست)، ۴ گیگابایت حافظه رم، و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود.
در لیست همچنین می‌توان فهمید که گوشی از یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد و مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ خواهد بود که رابط کاربری QiKU بر روی آن سوار است.
منبع: androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا