اخبار

تیزر شیائومی می نوت ۲ خبر از عرضه قدرتمندترین گوشی تاریخ این کمپانی می‌دهد؟

کمپانی شیائومی روز گذشته یک تیزر تبلیغاتی مربوط به گوشی هوشمند شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) را در شبکه اجتماعی ویبو قرار داده است. در این تیزر عبارت ۵<2 قرار گرفته است که بر اساس آن برخی از تحلیلگران عنوان می‌کنند این به معنی قدرتمندتر بودن این محصول معرفی نشده از پرچم‌دار فعلی شیائومی، می ۵ است.
اگر به تیزر تبلیغاتی که شیائومی در صفحه رسمی ویبو خود قرار داده است توجه کنید، درمیابید که این کمپانی به احتمال خیلی زیاد شیائومی می نوت ۲ را با پرچم‌دار فعلی این کمپانی، تلفن هوشمند شیائومی می ۵ مقایسه کرده است. در این تیزر یک زمین فوتبال در پس زمینه قرار گرفته است و بر روی آن با فونت بزرگ نوشته شده است «۵<2» که معنی ۲ بزرگ‌تر از ۵ خواهد بود.
 
شیائومی می نوت 2
 
شیائومی احتمالاً قصد دارد با این تیزر بگوید که تلفن هوشمند معرفی نشده شیائومی می نوت ۲ محصولی قدرتمندتر از شیائومی می ۵، پرچم‌دار فعلی این تولیدکننده چینی است. حتی اگر چنین چیزی هم نباشد مشخصات به بیرون درز کرده این هندست نشان می‌دهد که شما با یک گوشی بالارده طرف خواهید بود.
بر اساس آخرین گزارش‌ها شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی ۲K (1440 x 2560 پیکسل) مجهز است. یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ نیز همراه با یک پردازنده ۴ هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، چهار گیگابایت ظرفیت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در زیر قاب این محصول قدرتمند قرار گرفته‌اند.
یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی قدرتمند بر روی پنل پشتی شیائومی می نوت ۲ تعبیه شده است و به‌وسیله یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز قادر به تهیه تصاویر سلفی و مکالمه تصویری هستید. در انتها باید به یک باتری ۳,۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد که می‌تواند با قدرت بالا برای ساعت‌ها گوشی هوشمند شما را روشن نگه دارد و پس از تخلیه شدن به‌وسیله تکنولوژی شارژ سریع، خیلی سریع دوباره آن را به حالت اولیه بازگرداند.

مقایسه اجمالی شیائومی می نوت ۲ و شیائومی می ۵

شیائومی می ۵ نیز با این مشخصات یکسان است و از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ همراه با ۴ گیگابایت ظرفیت رم بهره می‌برد. اما شیائومی می نوت ۲ از صفحه نمایشی بزرگ‌تر با رزولوشن ۲K استفاده کرده است که نسبت به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ‌دی پرچم‌دار فعلی شیائومی از قدرت بالاتری برخوردار است. علاوه بر آن دوربین می ۵ نیز با دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی (در قسمت عقب) و ۴ مگاپیکسلی (در قسمت جلو) نیز از این محصول به‌مراتب ضعیف‌تر است. باتری به کار رفته در شیائومی می ۵ نیز یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری است که در این زمینه نیز شیائومی می نوت ۲ عملکرد بهتری را ارائه کرده است.
از آنجایی که هیچ وقت یک تولید کننده پرچم‌دار خودش را زیر سؤال نمی‌برد، نمی‌توانیم به‌طورقطع راجع به این تیزر قضاوت کنیم و تنها بایستی تا عرضه آن صبر کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا