اخبار

تیزر شیائومی می ۵ اس و می ۵ اس پلاس خبر از بدنه سرامیکی و منحنی آنها می‌دهد

چند هفته ای است که خبرهای مربوط به گوشی های جدید شرکت شیائومی سرتیتر خبرگزاری های گوناگون قرار گرفته است. در واقع چند روز پیش بود که شیائومی با انتشار تیزری جدید، نمره بسیار بالای بنچمارک آنتوتو می ۵ اس را به رخ رقبا کشید. گوشی شیائومی می ۵ اس (Mi 5s) طی این تست توانسته بود امتیازی بالاتر از ۱۶۴ هزار را از آن خود کند. از طرفی به تازگی تصاویر رسمی آن نیز از طریق وب سایت رگولاتوری چین با نام تنا منتشر شده بود.
علاوه بر آن جدیدا بیانیه ای رسمی از سوی شیائومی منتشر شد که در بر این موضوع تاکید داشت که نام گوشی های جدید این شرکت می ۵ اس نخواهد بود. در واقع این گوشی ها را می‌بایست با نام دیگری بشناسیم. شاید چیزی شبیه به Mi Note S. در هر صورت امروز تیزر شیائومی می ۵ اس و می ۵ اس پلاس اطلاعات جدیدی را در اختیارمان گذاشت.
بر اساس تصویر جدیدی که شیائومی امروز آن را منتشر کرد، معلوم شد که گوشی های جدید این کمپانی همانند پرچمدار کنونی این شرکت، Mi 5 دارای بدنه ای از جنس سرامیک خواهند بود. علاوه بر آن بر اساس تصویر گوشی هوشمندی که بر روی تیزر به نمایش در آمده است، بخش پشتی می ۵ اس نیز مشابه نسل پیشین منحنی و صیقلی خواهد بود.

 

تیزر شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس

البته جالب است بدانید که به تازگی تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی گوشی می ۵ اس نیز منتشر شده است که نشان از عملکرد بسیار خوب آن در این زمینه است. گرچه در زمینه دوربین این گوشی هوشمند اطلاعات متناقضی منتشر شده است. در واقع بعضی منابع ذکر کردند که این گوشی از یک دوربین اصلی با دقت ۱۶ مگاپیکسل به همراه سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر چهار جهته و همچنین فوکوس خودکار تشخیص فاز و لیزری در کنار دیافراگم f/1.8 برخوردار است. اما در برخی دیگر از اسناد لو رفته دوربین دوگانه برای این گوشی ذکر شده است. با در نظر گرفتن این موضوع که احتمالا دو نسخه از این گوشی با نام های می ۵ اس و می ۵ اس پلاس معرفی خواهند شد، پس احتمال دارد هر دو مورد درست بوده و در واقع هر کدام از آنها به یکی از گوشی ها تعلق داشته باشد.
از آن جایی که شرکت شیائومی همیشه دنباله رو فناوری های محصولات شرکت اپل بوده، بنابراین احتمالا در آینده شاهد معرفی دو گوشی خواهیم بود که نسخه پلاس آن از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. در هر صورت به احتمال بسیار زیاد در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این دو گوشی جدید به بیرون درز خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا