اخبار

ثبت اختراع جدید تلفن همراه تاشوی ال جی

در سال ۲۰۱۶ میلادی کمپانی ال‌جی اختراعی را برای تلفن همراه هوشمندی ثبت کرد که نه‌تنها به دو صفحه نمایش مجزا مجهز بود بلکه از دو باتری و دو جک هدفون نیز بهره می‌برد. این ثبت اختراع که در ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۶ انجام شد، امروز به‌صورت رسمی از سوی سازمان مالکیت معنوی جهانی (WIPO) منتشر شده است. ثبت این اختراع همراه تاشوی ال جی که تحت عنوان ” موبایل ترمینال” شناخته می‌شود از صفحه نمایش انحنادار بهره می‌برد و کاربران می‌توانند اطلاعاتی از قبیل زمان، دما، تاریخ و دیگر اعلانات را از بدنه کناری آن بخوانند.
تلفن همراه تاشوی ال جی
تصاویر منتشر شده به همراه این ثبت اختراع نشان‌دهنده لولاهایی در بالا و پایین دستگاه مذکور هستند که به دو صفحه نمایش مجزای آن اجازه می‌دهند که در حالت بازشده با یکدیگر ترکیب‌شده و یک صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه را تشکیل بدهند. زمانی که این بخش تا می‌شود، دو صفحه نمایش یاد شده می‌توانند به‌صورت کاملا مجزا از یکدیگر کار بکنند. این دو صفحه نمایش در یک حالت می‌توانند به حالت نیمه‌باز و مشابه یک کتاب در حال خواندن نیز عمل بکنند.


مطالب مرتبط:

 
زمانی که تلفن همراه ذکر شده به‌صورت نیمه تا شده درمی‌آید، دو فرد به‌راحتی می‌توانند به‌صورت هم‌زمان به تماشای ویدیوهای جداگانه بپردازند و هر کدام نیز برای شنیدن صدای ویدیوی مرتبط با خود از یکی از هدفون‌های در نظر گرفته شده به همراه این سازه استفاده کند. اگرچه ثبت اختراع این تلفن در سال ۲۰۱۶ میلادی انجام شد است اما صفحه نمایش اول از حسگر اثر انگشت قرار گرفته در درون صفحه نمایش بهره می‌برد و هردوی این صفحه نمایش‌ها از دوربین دیجیتال و باتری ویژه خود به‌صورت کاملا مجزا از یکدیگر برخوردار هستند.
بنابراین با توجه به این ثبت اختراع مربوط به همراه تاشوی ال جی می‌توان کمپانی ال‌جی را نیز به جمع سازندگان تلفن همراه هوشمندی که ممکن است در آینده دستگاه قابل تا شدن خود را به بازار عرضه کنند، اضافه کرد. سامسونگ گلکسی اکس تاشو نیز به‌احتمال‌قوی در سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و این شرکت نیز برای عقب نماندن از قافله تلفن ههمراه تاشوی ال جی متمرکز بر محتوای چندرسانه‌ای ویژه خود را به بازار عرضه خواهد داشت.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا