اخبار

جدیدترین بروزرسانی سامسونگ گلکسی A50

نرم افزارهای و نسخه اندروید گوشی سامسونگ گلکسی A50 بروزرسانی شد. در جدیدترین بروزرسانی نرم افزارهای گوشی گلکسی A50 پج امنیتی به آن اضافه شده که در کل حجمی بالغ بر ۱۵۰ مگابایت را دربر می گیرد.

شرکت سامسونگ در سال میلادی جاری در گوشی های میان رده و متوسط خود تغییرات زیادی را اجرا خواهد کرد. از آن جایی که چنین تغییراتی در گوشی های شاخص و پرچمدار این برند کره ای اعمال می شد، این بار شرکت سامسونگ تصمیم گرفته که در گوشی های میان رده و متوسط خود هم تغییرات زیادی را اجرا کند تا کاربران خود را به گوشی های متوسط و میان رده علاقمند کرده و این نوع گوشی ها را در بازار عرضه کرده و به قیمت مناسبی به فروش برساند.

براساس این نوع استراتژی سامسونگ، این شرکت قدرتمند کره ای موفق شد که تنها در کشور هند، ۵ میلیون گوشی را به فروش برساند. نرم افزار ها و نسخه اندرروید گوشی سامسونگ گلکسی A50 به تازگی بروزرسانی شد و بنابراین امنیت گوشی بیشتر شده است.  طی ماه گذشته با بروزرسانی نرم افزاری گوشی سامسونگ، عملکرد دوربین و سنسور اثر انگشت بهبود یافت و باز در جدیدترین بروزرسانی، عملکرد وای فای برای اینترنت و دوربین بهتر شده و شماره این بروزرسانی A505FDDU1ASE2  است. پج امنیتی ماه مه در این بروزرسانی لحاظ شده است.

گوشی کاربران هندی بروزرسانی شده و مقدار حجمی این بروزرسانی ۱۵۴ مگابایت است. مشخص است که اکثر نرم افزارها بروزرسانی نشده اند به دلیل این که حجم بروزرسانی چندان زیاد نیست. اندازه صفحه نمایشگر سامسونگ ۴/۶ اینچ بوده که به صورت قطره ای برش خورده است. دوربین سلفی با دقت ۲۵ مگاپیکسل در پنل جلویی به چشم می خورد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین سه گانه خودنمایی می کند. هرکدام از این دوربین ها در اندازه ۸، ۵؛ ۲۵ مگاپیکسل دقت دارند. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی میان رده را تامین می کند و با قیمت ۳۱۵ دلار به علاقمندان عرضه خواهد شد.

کشورهای در حال توسعه از گوشی سامسونگ گلکسی با سیستم عامل اندروید پای استقبال کرده اند. در رقابت با محصولات چینی، قیمت این محصول در کشور هند کاهش یافته تا کاربران هندی بتوانند براحتی این گوشی میان رده را خریداری کرده و استفاده نمایند. شرکت سامسونگ دوست دارد که از محصولات چینی پیشی گرفته و محصولات خود را با قیمت مناسبی به فروش برساند. اندازه حجم بروزرسانی این گوشی متوسط و میان رده ۶۶۶ مگابایت است و باعث شده که دوربین جلو به اندازه ۶۸ درجه دید داشته باشد، افکت هایی مانند Beauty Video Mode و Live Focus به دوربین های عقب و جلو اضافه شده و باعث افزایش عملکرد دوربین ها شده است.

پچ امنیتی گوگل در این بروزسانی لحاظ شده و باعث امنیت بیشتر کاربران می شود. در هر حال شرکت سامسونگ دوست دارد که کاربران بتوانند با گوشی های این شرکت براحتی کار کرده و در عین حال امنیت بیشتری داشته باشند. البته انتظار می رفت که شرکت سامسونگ بروزسانی های دیگری را هم لحاظ می کرد و به غیر از کاربران هندی، کاربران سایر کشورها نیز این بروزرسانی را دریافت کرده و امنیت این نوع گوشی ها نیز بالا می رفت. شاید دلیل بروزرسانی برای کاربران هندی، این بود که این بروزرسانی در کشور هند به صورت آزمایش اجرا شود و در صورتی که کاربران هندی نسبت به این بروزرسانی رضایت خاطر داشتند، در این صورت شرکت سامسونگ این بروزرسانی ها را در سایر کشورها نیز اعمال خواهد کرد.

امید است که بروزرسانی های نرم افزاری شرک سامسونگ گسترده شده و کاربران بیشتری را در بگیرد و همگی کاربران نیز در نهایت نسبت به این بروزرسانی احساس رضایت داشته باشند.


 

بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا