اخبار

جدیدترین تصاویر گلکسی A6 Plus و کسب مجوز TENAA

گلکسی A6 Plus به عنوان یک میان رده قدرتمند توانست مجوز TENAA را برای تولید انبوه و عرضه به بازارهای جهانی کسب کند. کمپانی سامسونگ که در حال توسعه دو میان رده  Galaxy A6 و A6 Plus است٬ با کسب تاییدیه TENAA و چند مجوز دیگر مانند ۳C و NCC یک گام دیگر به معرفی رسمی این محصولات رده بالای خود نزدیک شد.
هر روزه شاهد انتشار اخباری جدید پیرامون این میان رده های افسانه‌ای سامسونگ هستیم. اطلاعاتی درباره مشخصات ظاهری٬ مشخصات فنی٬ رنگ‌بندی ٬ الگوی طراحی و بسیاری از مواردی که کاربران و طرفداران این میان رده‌ها را بیش از پیش مشتاق رونمایی از Galaxy A6 و A6 Plus می‌کند. اما چندی پیش گلکسی A6 Plus که موفق به کسب تاییدیه (رگولاتوری رادیویی و مخابراتی چین) یا همان TENAA شده‌٬ بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است. گرچه این مجوز برای A6 Plus صادر شده است٬ اما هنوز مشخصات فنی آن در سایت مربوط ذکر نگردیده است.

به جز مسکوت ماندن مشخصات فنی گلکسی A6 Plus ٬ هنوز اخبار درستی درباره بازارهای عرضه این میان رده سامسونگ نیز در دست نیست. امکان راه نیافتن این محصول جدید سامسونگ به بازارهای آمریکا حتی با وجود دریافت مجوز FCC نیز وجود دارد. احتمالا بازارهای اروپا٬ خاورمیانه و البته روسیه بازارهای اصلی برای عرضه این محصولات سامسونگ هستند. جمع ‌بندی های صورت گرفته بر اساس اخبار منتشر شده درباره مشخصات این میان رده جدید سامسونگ را می‌توان به این صورت بیان کرد؛

مشخصات ظاهری و فنی Galaxy A6 Plus :

میان رده تازه سامسونگ مجهز به پنل نمایش اینفینیتی مسطح و اندروید اوریو است. وجود دوربین های توانمند در طراحی این گوشی بسیار زیبا سبب افزایش قابلیت‌های عکاسی در این گوشی شده است. گلکسی A6 Plus به دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی با دیافراگم ۱٫۷ و دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی با دیافراگم ۱٫۹ مجهز شده که یک فلش LED هم در پنل جلوی آن در نظر گرفته شده است. البته انتظار می‌رود دوربین اصلی این میان رده به لنزهای دوگانه مجهز شده باشد.
گلکسی A6 پلاس از پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد و احتمالا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.
یکی دیگر از مشخصه‌ها ظاهری برای این گوشی میان رده سامسونگ حسگر اثرانگشت است که به احتمال بسیار زیاد٬ کمی پایین‌تر از لنزهای دوگانه‌ی دوربین اصلی تعبیه شده است.
سامسونگ برای این محصول خود یک پردازنده ۶۲۵ اسنپ‌ دراگون کوالکام را انتخاب کرده است. و در نهایت این میان رده سطح بالای سامسونگ در سه رنگ متفاوت عرضه خواهد شد.
 
منبع: SAMMOBILE


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا