اخبار

جدیدترین طراحی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ به بیرون درز کرد

جدیدترین طراحی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ منتشر شد. انتظار می‌رود تا اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس حدود دو ماه دیگر در اوایل سپتامبر به‌طور رسمی رونمایی شوند؛ اما شایعات مربوط به انتشار این دو گوشی همچنان ادامه داشته و انتشار نمونه‌های اولیه این دو گوشی قبل از پرده ‌برداری بزرگ آن‌ها متوقف نمی‌شود.
درز آخرین خبرهای منتشر شده درباره جدیدترین محصولات اپل، شنیده‌ها و اطلاعات قبلی ما را درباره این گوشی‌های هوشمند تائید می‌کند. تغییرات عمده در طراحی آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ در تعریف جدیدی از خطوط آنتن این دو گوشی که در بالا و پائین این دستگاه‌ها قرار گرفته، نشان داده شده و همچنین طراحی متفاوتی از بخش دوربین به‌نمایش گذاشته شده است (بله، یک دوربین دوگانه بر روی آیفون ۷ پلاس قرار خواهد گرفت). علاوه بر این‌ها یک نکته جالب دیگر نیز در گوشی آیفون ۷ پلاس جلب توجه می‌کند. در پشت این مدل یک اتصال مغناطیسی سه نقطه قرار گرفته که می‌تواند موارد استفاده جدیدی را برای دستگاه جدید اپل به ارمغان آورد.
در طراحی جدید این دو گوشی از نظر اندازه فیزیکی ظاهری به نظر می‌رسد که گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به‌ترتیب اندازه نمایشگرهای ۴٫۷ اینچ و ۵٫۵ اینچ خود را حفظ کرده و اندازه و ابعاد فیزیکی خود این دو گوشی نیز همچنان بدون تغییر باقی مانده است.
احتمالا در زمان عرضه محصولات جدید و پر هیاهوی اپل، هیجان ‌انگیزترین تغییرات خانواده اپل آیفون ۷ به‌احتمال زیاد در قالب سخت‌افزار جدید، نرم‌افزار و ویژگی‌های آن‌ها صورت خواهد گرفت و نه در شکل ظاهری و طراحی جدید آن‌ها (ازقبل نیز صحبت‌های فراوانی وجود داشت که تغییرات اساسی در طراحی آیفون در سال ۲۰۱۷ صورت خواهد گرفت و آیفون‌های امسالی تغییرات چندانی نسبت به نسل قبلی خود نخواهند داشت).
درحالی که تاکنون کمپانی اپل به‌سختی توانسته از درز طراحی ظاهری و نمای کلی این دو گوشی به بیرون خودداری کند؛ اما غول کوپرتینو در حفظ رازها و ویژگی‌های جدید گوشی iPhone 7 موفق عمل کرده است. هنوز تا معرفی رسمی این دو گوشی، هفته‌ها زمان باقی است، شاید کنجکاوان این حوزه بتوانند قبل از رونمایی رسمی، ویژگی‌های دیگری از این محصولات را برای ما بازگو کنند. می‌توان صبر کرد و به انتظار نشست.
 

طراحی آیفون 7 پلاس

طراحی آیفون 7 پلاس

طراحی آیفون 7 پلاس

طراحی آیفون 7 پلاس

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا