اخبار

جدیدترین طرح مفهومی گوشی ال جی جی ۵ منتشر شد !

روز به روز به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC) نزدیک می‌شویم و شایعات، تصاویر و طرح‌های مفهومی محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شوند به خصوص پرچمدارانی نظیر ال جی جی ۵ ( LG G5 ) و سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Samsung Galaxy S7 ) درحال افزایش اند. امروز هم یک طرح مفهومی از ال جی G5 منتشر که توسط Vuk Nemanja Zoraja طراحی شده و نسبت به آنچه تا کنون درباره طراحی پرچم دار جدید ال جی دیده و شندیه بودیم ، تفاوت‌هایی اساسی دارد.
در تصویر مفهومی جدید G5 لبه‌ای فلزی دور گوشی را در بر گرفته و در جلوی گوشی، حاشیه‌های صفحه نمایش را به حداقل رسانده‌ است. در پشت اسمارت‌فون محافظ شیشه‌ای یا یاقوتی مشاهده می‌شود که تقریبا تمام سطح بیرونی دوربین را می‌پوشاند و به نوعی از لنز دوربین درمقابل خراشیدگی یا ضربه محافظت می‌کند.
زیر دوربین، همان المان‌های طراحی ال جی به چشم می‌خورند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، زیر دوربین دستگاه به شکل خطی قرار گرفته و ظاهری مدرن و زیبا به G5 فرضی بخشیده‌اند. بخش پشتی دستگاه از چرم با رنگ‌های متنوع ساخته شده و حسی مشابه جی۴ به دست کاربر منتقل می‌کند.
چندی پیش ال جی خبر از معرفی یک اسمارت‌فون برجسته را در نمایشگاه MWC داد و پرچمدار جدید خود را مستقیما با Galaxy S7 روبرو خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از طراحی متفاوت G5 نسبت به پرچمداران قبلی این شرکت دارند و گمان می‌رود سری V نظیر V10 که اواخر سال ۲۰۱۵ معرفی شد ادامه دهنده زبان طراحی سابق ال جی خواهد بود.
طبق شایعات، LG G5 از نمایشگر ۵.۶ اینچی با دقت ۲۵۶۰x1440 (QHD) استفاده می‌کند. پردازنده ۶۴ بیتی جدید کوآلکام موسوم به Snapdragon 820 در کنار واحد گرافیکی Adreno 530 از پس هرگونه کار سنگین یا مالتی تسکینگ به راحتی بر می‌آید و تجربه دلچسبی از کار کردن با G5 را به کاربر هدیه خواهد کرد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و ۸ مگاپیکسلی در جلو نیز به ثبت تصاویر باکیفیت می‌پردازند که برای تغییر استانداردها پا به میدان خواهند گذاشت. ال جی با استفاده از درگاه USB-C پایین دستگاه، از آخرین تکنولوژی روز در پرچمدار جدیدش استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود این گوشی ضخامتی برابر ۸.۲ میلی‌متر خواهد داشت.
تا زمان آغاز نمایشگاه جهانی MWC، کمتر از یک ماه باقی مانده است و طرفداران ال جی مشتاقانه منتظر معرفی حاصل تلاش چندماهه کره‌ای ها هستند.
 

LG-G5-Concept-2

LG-G5-Concept-1

LG-G5-Concept-3

LG-G5-Concept-feb

LG-G5-Concept-4

منبع : AndroidHeadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا