اخبار

جشنواره تابستان پر ستاره هوآوی با جوایز ویژه آغاز شد

کاربران با خرید گوشی های هواوی منتخب در این جشنواره، از تخفیف فروش و شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن هزاران جایزه مانند ده ها گوشی Huawei P20 Pro را بهرمند می شوند
با شروع فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها اوقات فراغت زیادی برای سرگرمی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می گیرد. همچنین با توجه به اینکه در این فصل تمایل کاربران بازار گوشی های هوشمند به خرید گوشی رو به افزایش است، هوآوی برای همراهی با کاربران تصمیم به برگزاری جشنواره ای تحت عنوان “تابستان پر ستاره هوآوی” برای بازار گوشی های هوشمند دارد.
در جشنواره تابستان پر ستاره هوآوی کاربران با خرید هر یک از گوشی های منتخب شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی های مد نظر در این جشنواره شامل مدل زیر می شوند:

  • Huawei Y7 Prime 2018
  • Huawei Y5 Prime 2018
  • Huawei nova 3e
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Huawei Mate 10
  • Huawei Mate 10 lite

جشنواره تابستان پر ستاره هوآوی با جوایز ویژه آغاز شد
لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد.
جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده ها گوشی پرچم دار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاوربانک، ترازو، خدمات VIP و … خواهد بود.
ده های گوشی Huawei P20 Pro به عنوان هدیه اصلی قرعه کشی های این جشنواره از برترین دوربین عرضه شده در بازار گوشی های هوشمند تا به امروز بهره مند هستند. Huawei P20 Pro از سه دوربین با لنزهای Leica برای ثبت عکس های ۴۰ مگاپیکسلی با امکان ثبت عکس های بی نظیر در محیط های کم نور و همچنین زوم ۵ برابری برخودار هستند از این حیث ارزش بالایی به خصوص برای کاربرانی که علاقمند به عکاسی با گوشی های هوشمند خود دارند هستند.
به علاوه هوآوی برای گوشی های Huawei Mate 10  و Huawei Mate 10 Pro همزمان با این جشنواره پکیج های به روزرسانی نرم افزاری خاصی در نظر گرفته که از آن جمله می توان به تجهیز نرم افزاری این گوشی ها به قابلیت Face Unlock اشاره نمود.
برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره تابستان پر ستاره هوآوی می توانید به وب سایت مراجعه کنید: http://www.huaweistars.com/


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا