ریپورتاژ آگهی

جواب سوالات بازی باقلوا آپدیت آبان ۹۷

در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از بازی های جذاب و فکری که نه تنها جنبه سرگرمی بلکه می توانند با سوالات و مراحلی که دارند کلمات، نکات و آموزش هایی را برای افراد به همراه داشته باشند. بازی باقلوا ، فندق، آمیرزا، کلمچین و کلماتیک از جمله بازی هایی هستند که در این مطلب به آنها می پردازیم. با موبایلستان همراه باشید

بازی باقلوا

اگر شما هم تجربه بازی کردن بازی های سبک حدس کلمات را داشته باشید، حتما متوجه شده اید که بیشتر این بازی ها به دلیل پتانسیل بالا در سرگرم کردنتان، همیشه ایده هایی جدید را در سر راهتان قرار می دهند. وقتی صحبت از این نوع بازی ها می شود یا وقتی پاسخ بازی باقلوا را مشاهده می کنیم، همگی یک هدف را به همراه خودمان داریم، اینکه بتوانیم هر چه سریع تر این بازی ها را به اتمام برسانیم. شاید به اتمام رساندن چنین بازی هایی برای ما هیچ منفعتی به همراه نداشته باشد ولی دوست داریم بدانیم که در آخر این بازی ها چه اتفاقی می افتد.
جواب سوالات بازی باقلوا آپدیت آبان 97
 
بازی باقلوا از سری بازی هایی است که در پایان آن چیزهایی زیادی فرا گرفته اید. از لغات و اصطلاحات فارسی گرفته تا توانایی مدیریت زمان و استفاده از راهنمایی ها و کمک ها در مواقع ضروری. تمام این دستاوردها در یک بازی زیبا و نه چندان پیچیده جای گرفته است و حالا می توان با اطمینان بیشتری ادعا کرد بازی های امروزی نه تنها جنبه سرگرمی به همراه دارند بلکه می توانند با آموزش نکات جدیدتر و اطلاعات بیشتر به ما، همانند کتاب های آموزنده ای عمل کنند که سال های سال آن ها را مطالعه کرده ایم.
 

بازی فندق

حالا که می دانیم چنین بازی هایی می توانند برای مدت به نسبت طولانی هم سرگرم کننده باشند و هم آموزنده، بهتر است با چند نمونه دیگر از این بازی های زیبا و دوست داشتنی آشنا شویم. در این سبک بازی ها همچنان بازی فندق جزء بهترین هاست و خیلی ها هنوز به دنبال جواب بازی فندق می باشند تا بتوانند در این مسیر طولانی چیزهای بیشتری را یاد بگیرند. در هر مرحله از بازی حروفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باید با تمرکز بالا و فقط با یک انگشت این حروف را به هم متصل کرده و کلمات جدید بسازید.
 
جواب سوالات بازی باقلوا آپدیت آبان 97
 
ساختن کلمات دو تا هفت حرفی کار آن چنان دشواری به نظر نمی رسد ولی با قرار گرفتن در شرایط بازی و وجود حروف درهم ریخته کار سخت تر از چیزی که می بینید نمایان می شود. فندق نیازمند گرافیک بسیار بالایی است که کاربران بازی خود را در طول این مدت خسته نکند. این گرافیک همین حالا نیز بر روی این بازی پیاده سازی شده است ولی همچنان می تواند بهتر و بهتر شود. اهمیت یک گرافیک خوب زمانی مشخص می شود که ایده بازی تکراری بوده و مسیر رقابتی به سمت سایر ویژگی ها منحرف می شود.
 

بازی آمیرزا

اگر شما سازنده یک بازی برای تلفن همراه باشید بدون شک قدمت و اعتبار شما می تواند تعیین کننده بسیاری از امور باشد. وقتی شما به نسب سایر بازی های تلفن همراه قدیمی تر باشید تعداد بیشتری از کاربران شما را برای بازی کردن انتخاب می کنند. وقتی کاربران به دنبال پاسخ مراحل آمیرزا می باشند و بیشتر از سایر بازی ها چنین پاسخ هایی را جست و جو کرده اند، این موضوع دوباره نیز به اثبات می رسد که قدیمی تر بودن در بیشتر موارد نشانه برتری می باشد.
 
جواب سوالات بازی باقلوا آپدیت آبان 97
 
آمیرزا علاوه بر اولین بودن در این زمینه، به جرات بهترین نیز می باشد. کافی است این بازی برای مدت کوتاهی امتحان کنید. آن وقت مشاهده خواهید کرد که رها کردن این بازی تقریبا کار غیر ممکنی می باشد. اعتیادآور بودن یکی از اولین ویژگی های جذاب این بازی هاست. این اعتیاد به حدی است که مثلا در اتوبوس و یا مترو با خودتان می گویید چند مرحله از این بازی را در این مدت انجام می دهم و وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید به آخر خط رسیده اید! آمیرزا را به عنوان برترین بازی سبک حدس کلمات به شما پیشنهاد می کنیم.
 

بازی کلمچین

با پیشرفت این بازی ها و افزایش طرفداران آن ها، بیشتر برنامه نویسان تصمیم گرفتند تا بازی های دیگری در این سبک طراحی کرده و منتشر کنند. در همین زمان و پس از گذشت مدت کوتاهی شاهد پیشرفت قابل توجهی در این بازی ها بودیم. زمانی که بازی کلمچین وارد مارکت های تلفن های همراه شد، خیلی ها آن را رقیب سرسختی برای سایر بازی های این سبک می دانستند. تمام این پیشبینی ها نیز به حقیقت مبدل شد و بازی کلمچنین بسیاری از طرفداران سبک حدس کلمات را به سمت خود کشانده و به کاربران خود تبدیل کرد.
 
جواب سوالات بازی باقلوا آپدیت آبان 97
 
در بازی کلمچین ایده حدس کلمات به همان شیوه مرسوم ادامه یافته است اما در برخی ویژگی ها کلمچین بدون نقص عمل کرده است. در این بازی گرافیک تعیین شده بسیار بالا می باشد و سلیقه هر شخصی را راضی می کند. موسیقی های مراحل مختلف بازی نیز فقط برای آرامش بیشتر قرار گرفته اند که اگر کمی هم تکراری باشند در هر فصل از بازی به طور کامل تغییر می کنند. همین دو ویژگی برای کاربران کافی است تا بازی کلمچین را به سایر بازی های این سبک ترجیه دهند. بازی بسیار پرطرفداری که در مارکت هایی نظیر کافه بازار تعداد نصب فوق العاده زیادی داشته است.
 

بازی کلماتیک

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود تعداد کاربران یک بازی تلفن همراه بسیار بیشتر از قبل شود، ارائه این بازی ها برای نسخه های مختلف از سیستم عامل های تلفن همراه است. بازی جذاب کلماتیک نیز یکی دیگر از بازی های زیر عنوان کلمات و دانستنی هاست که در اوایل کاربران زیادی نداشت. سازندگان این بازی تصمیم گرفتند این بازی را برای سیستم عامل ios نیز تولید کنند که پس از این اتفاق تعداد کاربران بازی کلماتیک حتی به میزان دو برابر نیز افزایش یافت.
 
جواب سوالات بازی باقلوا آپدیت آبان 97
 
پس از این اتفاق و بیشتر شدن طرفداران بازی کلماتیک، سازندگان این بازی یعنی تیم بازی سازی اردیبهشت استودیو تصمیم گرفتند در آپدیت هایی جدید امکانات جذابی از جمله بازی های روزانه، قرعه کشی، جوایز روزانه و مدل های مختلف انجام بازی را در کلماتیک ارائه کنند. این امکانات در حالی به کلماتیک اضافه می شد که در هر به روزرسانی تحولی شگرف در گرافیک این بازی جذاب صورت می گرفت. در بازی کلماتیک نیز توجه بسیار زیادی به محیط کاربری و گرافیکی شده است که بتواند کاربران بازی را با سلایق مختلف به کلماتیک جذب کند. کلماتیک حالا جزء برترین بازی های سبک خودش می باشد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا