اخبار

احتمال افزوده شدن حالت پرتره به اینستاگرام

احتمال افزوده شدن حالت پرتره به اینستاگرام

اگر اخبار وب‌سایت ما را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که به‌تازگی نرم‌افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌احتمال بسیار زیاد به تماس صوتی و تصویری درون نرم‌افزاری مجهز خواهد شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این تنها قابلیت جدیدی نخواهد بود که به اینستاگرام افزوده می‌شود و خبرهای خوبی در این رابطه در راه است.
لازم به ذکر است که اینستاگرام در ارائه قابلیت‌های جدید و البته خلاقانه برای کاربران خود تبحر خاصی دارد و یکی از دلایل اصلی محبوبیت نرم‌افزار یاد شده نیز به دلیل همین به‌روزرسانی‌های جذاب آن است. در همین راستا نیز به‌تازگی گروهی از متخصصان موفق به کشف جدیدی در نرم‌افزار اینستاگرام شده‌اند که مربوط به وجود آیکون حالت پرتره در این  نرم‌افزار است و نشان از این دارد که اینستاگرام به‌احتمال‌قوی در آینده‌ای نه‌چندان دور به این قابلیت مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است که حالت پرتره در واقع شبیه‌ساز حالتی است که شما از یک دوربین حرفه‌ای خواهید داشت. این قابلیت به نحوی طراحی شده است که با تار کردن پیش‌زمینه تصاویر شما موجب می‌شود که تصویری که به ثبت می‌رسانید بسیار شفاف و البته متمایز به نظر برسد. البته لازم به ذکر است که این قابلیت برای اولین بار توسط آیفون‌ها به محبوبیت رسید و هم‌اکنون در دستگاه‌های اندرویدی نظیر گلکسی نوت ۸ و گوگل پیکسل ۲ نیز دیده می‌شود.
لازم به ذکر است که اینستاگرام در حال حاضر قابلیت‌های بسیار منحصربه‌فرد تصویربرداری را به کاربران خود ارائه می‌کند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها قابلیتی به نام بومرنگ است که در واقع با ثبت ویدیوهای بسیار کوتاه و تکرار پشت سرهم و سریع آن‌ها مرتبط است. به این ترتیب افزوده شدن حالت پرتره به اینستاگرام می‌تواند در تکامل حالت‌های تصویربرداری در درون این نرم‌افزار کمک کند. به این ترتیب این شبکه اجتماعی بار دیگر در راه کسب رضایت کاربران خود گام بر خواهد داشت و این امر می‌تواند حتی به افزایش محبوبیت آن‌ها نیز کمک کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا