اخبار

حدود یک ماه دیگر تمام محصولات نوکیا به اندروید P بروزرسانی می‌شوند

محصولات برند نوکیا (Nokia) در زیر مجموعه کمپانی HMD Global تاکنون تجربه خوبی در زمینه بروزرسانی نرم افزاری دارند و چندی پیش نیز این کمپانی اعلام کرد که تمام دستگاه‌های خود را به اندروید P بروزرسانی می‌کند. امروز اخبار جالب دیگری در این خصوص منتشر شده است که در این مقاله از موبایلستان می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.
HMD Global یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که اعلام کرد تمام محصولات خود را در زیر مجموعه برند نوکیا به نسخه جدید اندروید یا همان اندروید P بعد از انتشار این نسخه توسط گوگل بروزرسانی خواهد کرد. اما متاسفانه فعلا معلوم نیست که اندروید P چه زمانی به صورت رسمی منتشر خواهد شد و از همین جهت زمان آپدیت دستگاه‌های نوکیا نیز معلوم نیست.

مطالب مرتبط:

گوگل چندی پیش اعلام کرد که اندروید جدید را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند. این بدان معناست که احتمالا در ماه جولای شاهد بروزرسانی دستگاه‌های پیکسل گوگل به این نسخه خواهیم بود و بعد از آن نیز محصولات نوکیا به این نسخه آپدیت خواهند شد.
نوکیا 8 sirocco
اگر شما از جمله کاربران تلفن‌های هوشمند نوکیا هستید، خبر خوبی برای شما داریم. دستگاه شما به احتمال زیاد یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که به اندروید P بروزرسانی می‌شود. بر اساس تبادلات ایمیلی که بین یکی از کاربران تلفن هوشمند نوکیا و مرکز پشتیبانی نوکیا صورت گرفته، اطلاعاتی جالبی در خصوص برنامه بروزرسانی نرم افزاری HMD Global منتشر شده است.
اگرچه نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P تنها برای نوکیا ۷ پلاس توسط HMD منتشر شده بود، اما این کمپانی اعلام کرده که قصد دارد نسخه نهایی آن را از ماه آگوست (مرداد – شهریور) برای تمام تلفن‌های هوشمند خود منتشر کند. اگر این خبر درست باشد، کاربران نوکیا با رضایت بیشتری می‌توانند از تلفن هوشمند خود استفاده کنند. این جدول برنامه بروزرسانی با زمان بندی ETA گوگل برای انتشار اندروید P نیز هماهنگ است.
البته باید توجه داشت که تاکنون چندین بار بخش پشتیبانی نوکیا اطلاعات نادرستی را به کاربران داده است و به همین دلیل نمی‌توان در خصوص این خبر با اطمینان کامل صحبت کرد. اما در کل اگر چنین اتفاقی بیافتد، می‌توان نمره خوبی به پشتیبانی نرم افزاری محصولات نوکیا داد. نظر شما در این خصوص چیست و عملکرد سایر کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند را در این خصوص چگونه می‌بیند؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا