اخبار

حسگر اثر انگشت روی نمایشگر در گلکسی نوت ۹ وجود نخواهد داشت

حسگر اثر انگشت روی نمایشگر در گلکسی نوت ۹ وجود نخواهد داشت

خبری ناامید کننده برای هواداران سامسونگ منتشر شده است که به‌موجب آن گلکسی نوت ۹ قرار است تا بدون حسگر اثر انگشت روی نمایشگر به بازار مصرف عرضه شود.
شرکت سامسونگ پس از عرضه انقلابی آیفون ۱۰ تصمیم گرفت تا بسیاری از امکانات تلفن‌های همراه خود را دستخوش تغییر کند. البته این تغییرات بیشتر در راستای این بودند که بتوان امکاناتی جدید و پیشرفته را برای این تلفن‌های همراه محقق ساخت که سایر شرکت‌ها هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند.
یکی از امکانات داغ بازار که هنوز هیچ دستگاهی با قابلیت استفاده از آن به دست مصرف‌کنندگان نرسیده است، استفاده از حسگر اثر انگشت روی نمایشگر به‌حساب می‌آید. این امکان موجب می‌شود که با لمس کردن نمایشگر، اثر انگشت شما بر روی آن اسکن شده و دیگر نیازی به استفاده از یک حسگر اثر انگشت دیگر نخواهید داشت. در این میان شایعاتی درباره عرضه گلکسی نوت ۹ با این قابلیت به گوش می‌رسید که موجب خوشحالی بسیاری از کاربران شده بود.
با تمامی این تفاسیر، به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت روی نمایشگر بر روی گلکسی اس ۹ قابل‌دسترسی نخواهد بود و به همین دلیل نیز می‌توان پیش‌بینی کرد که نسل بعدی گلکسی اس یعنی گلکسی اس ۱۰ به حسگر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز باشد.
شایان ذکر است که گزارش سامسونگ به سرمایه‌داران شرکت در کشور چین با ارائه این اطلاعات همراه بوده و به‌نوعی مهر تائیدی به این امر زده است. به این ترتیب باید گفت که این امر به معنای تائید رسمی شرکت سامسونگ بوده و بدون شک حسگر اثر انگشت روی نمایشگر بر روی گلکسی نوت ۹ عرضه نخواهد شد.
با این شرایط محصول شرکت ویوو به‌صورت قطعی به اولین تلفن همراه مجهز به این فناوری تبدیل خواهد شد. این تلفن همراه به‌تازگی معرفی شده است و قرار است تا در اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا