اخبار

خبر رسمی بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷

بازگشت نوکیا

به دنبال تکمیل قرار داد ۲۴۰ میلیون یورویی نوکیا با شرکت فنلاندی HMD و شرکت تابعش Foxconn ,FIH Mobile ، خبر بازگشت نوکیا به بازار گوشی های همراه در سال ۲۰۱۷ اعلام شد.

نوکیا رسما ورود مجدد  خودش را بازار تلفن های هوشمند در سال آینده اعلام کرده است و ویژگی های تلفن های همراه جدیدش را پس از اتمام مذاکرات بین خود، HMD و Foxconn تابعه FIH موبایل، ارائه میکند.
معاملات بین سه شرکت از ماه مه آغاز شده بود که در ۱ دسامبر تکمیل شد. در این معامله وعده داده شده که گوشی های نوکیا تنها ۲ سال بعد از آنکه مایکروسافت ۱۵۰ ساله شدن برند نوکیا را اعلام کرده به بازار وارد می شوند.طبق این قرداد علاوه بر ساخت گوشی هوشمند، تبلت و ساعت های مچی هوشمند نوکیا نیز طی ۱۰ سال آینده ارائه می شوند.
شرکت HMD  برای فروش هر یک از محصولاتی که با بازگشت نوکیا خواهد ساخت حق امتیاز را به شرکت نوکیا پرداخت میکند. هم چنین نوکیا اعلام کرده که شرکت HMD هیچ گونه سرمایه گذاری و خریداری سهام انجام نداده است.
مدیر عامل نوکیا در مصاحبه ای گفت: “پس از خبر بازگشت گوشی های هوشمند نوکیا در سال جاری، ما در اشتیاق طرفداران نوکیا در سرتا سر دنیا غرق شده ایم! تیم جهانی HMD، تیمی با استعداد، پر تلاش است که منابع کافی برای تولید سری جدید گوشی های همراه نوکیا را دارد و ما برای شان آرزوی موفقیت می کنیم. مطمئن هستیم که میلیون ها هوادار نوکیا با بازگشت گوشی های هوشمند جدید نوکیا بسیار هیجان زده خواهند شد! ”
طبق اخبار اعلام شده اولین گوشی هوشمندی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار می شود گوشی نوکیا D1C باشد که دارای اندروید ۷ نوقا است.. به گزارش “NokiaPowerUser”  نوکیا ابتدا دو گوشی در آخر سال ۲۰۱۶ و سپس ۱  گوشی جدید در ابتدای ۲۰۱۷ ارائه خواهد کرد. اگر شما هم از طرفداران نوکیا هستید منتظر خبرهای خوبی در سال ۲۰۱۷ باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا