اخبار

خبر فوری:تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 مشخص شد

شایعات در قبال سامسونگ گلکسی S8 این روز ها زیاد شده است.آخرین آن ها درباره تاریخ عرضه این گوشی به بازار می باشد.کارخانجات داخلی تولید این گوشی خبر داده اند که تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی S8 برابر ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ می باشد که به تاریخ ما برابر ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۶ می باشد.همانطور که در مورد گلکسی S7 , S7 edge نیز صدق میکند این تاریخ روز ۱۱ مارس یا اواخر اسفند بود.
اخیرا خود سامسونگ اعلام کرده بود که گلکسی S8 را در MWC ماه آینده معرفی خواهد کرد اما تغییراتی که در زمان بازپس گیری نوت ۷ اتفاق افتاده باعث به تعویق افتادن معرفی این گوشی ابر هوشمند شد.
از آنجایی که این گوشی مجدد طراحی شد ،حتی بیرون آن نیز مجددا طراحی شده است.سامسونگ گلکسی S8 به نظر می رسد که حالت گودی طراحی خود را از دست داده است و صفحه نمایش آن احتمالا ۹۰ درصد از کل فضای جلوی دستگاه را می گیرد.تمام این تغییرات به معنای دیرتر تولید شدن دستگاه گلکسی S8 بوده که تا الن این عرضه به تعویق افتاده است.
همانطور که میدانید در چندین و چند شایعه ای که در موبایلستان نیز به آن اشاره کردیم این گوشی امکانات خیلی خیلی خیلی زیادی خواهد داشت،باید ببینیم که کدام یک از این شایعات به حقیقت خواهد پیوست.
سامسونگ گلکسی S8

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا