اخبار

خودروی اپل احتمالا ۷۵ هزار دلار قیمت خواهد داشت

شایعات حاکی از این موضوع هستند که کمپانی اپل (Apple) در حال کار بر روی یک ماشین ۷۵ هزار دلاری است. استخدام های متعدد این شرکت از مهندسان صنعت اتومبیل سازی، حقیقت این شایعات را محکم تر می‌کنند. هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی این اتومبیل به بیرون درز نکرده، اما قیمت آن اثبات کننده آن است که با محصول مرغوبی روبرو هستیم.
ما کنجکاور بودیم تا بدانیم که ماشین اپل چگونه محصولی است، اما قیمت نسبتا پایین این اتومبیل (با توجه به اینکه معمولا محصولات اپل گران هستند) ما را کمی به شک انداخت. به هر حال به گزارش وب سایت طرفداران اپل کار (Apple Car) و آنالیزهای آقای Gene Munster، این اتومبیل قیمتی در حدود ۷۵ هزار دلار ناقابل را خواهد داشت.
سال پیش، گروه دیگری از آنالیزگرها مدعی بودند که این ماشین حتی می‌تواند قیمتی تقریبا ۵۵ هزار دلاری نیز داشته باشد. در ادامه نیز Gene Munster اضافه کرد که این ماشین احتمالا در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ رونمایی و عرضه خواهد شد:
رونمایی از این محصول در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ صورت خواهد گرفت، ولی ممکن است در سال ۲۰۲۱ عرضه‌ی جهانی شود.
او بر این قضیه تاکید دارد که اتومبیل جدید اپل حتما مدتی بعد از رونمایی عرضه شده و قبل از آن برای پیش فروش قرار خواهد گرفت. ما هنوز دلمان را به این شایعات خوش کرده‌ ایم و حقیقتا نمی‌دانیم Apple ماشین هوشمند جدید خود را با چه مشخصات و چه قیمتی عرضه خواهد کرد.
منبع: UberGizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا