اخبار

درز تصویری از جعبه گلکسی نوت ۴ سامسونگ


قرار است که گلکسی نوت ۴ در طول برگزاری نمایشگاه IFA 2014 معرفی شود. مشخصات این فبلت سامسونگی پیش تر فاش شده اند و حالا نیز سایت PhoneArena تصویری را منتشر کرده که ادعا می شود مربوط به جعبه گلکسی نوت ۴ است.
بسته بندی این محصول با دیگر محصولات سامسونگی از لحاظ طراحی تفات زیادی دارد. در حقیقت در بسته بندی های پیشین، سامسونگ از طرح چوب برای محصولاتش استفاده می کرد که نشان دهنده دوستی با محیط زیست بود؛ ولی طراحی نمایان در این تصویر، نشان از یک الگوی فلزی دارد که احتمالا حاکی از آن است که بدنه یا قسمتی از بدنه گلکسی نوت ۴ از جنس فلز خواهد بود. در این تصویر تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ یا ۲۵ شهریور) به چشم می خورد که احتمالا مربوط به تاریخ انتشار گلکسی نوت ۴ سامسونگ است. هر چند باید این نکته را یادآور شد که نمی توان در مورد این تصویر با قطعیت صحبت کرد.
انتظار می رود که گلکسی نوت ۴ مجهز به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD باشد و از لحاظ پردازنده در دو نوع اگزینوس ۵۴۳۳ و اسنپدراگون ۸۰۵ عرضه شود. رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ISOCELL با قابلیت ضبط با کیفیت ۴K و همچنین سنسور UV و اندروید ۴.۴ کیت کت از دیگر مشخصات احتمالی Samsung Galaxy Note 4 هستند.
Samsung-Galaxy-Note-4-Retail-Package
پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا