اخبار

درز مشخصات فنی دو مدل Vivo X6 Plus با دریافت تائیدیه استاندارد TEENA

طی چند وقت اخیرا تعدادی خبر در رابطه با ویژگی‍های گوشی هوشمند ویوو ایکس شش و شایعات مربوط به آن منتشر شده است. ، در همین رابطه ساعاتی پیش سازمان استاندراد لوازم الکترونیکی چین موسوم به TENAA نیز مشخصات دو نسخه از این محصول با نام های Vivo X6 Plus L و Vivo X6 Plus D را بر روی وبسایت خود قرار داد.
بر این اساس نسخه بزرگ‌تر این گوشی هوشمند که به نوعی در زمره فبلت‌های نیز قرار می‌گیرد و با نام Vivo X6 L شناخته می‌شود از صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد این در حالیست که نسخه کوچک‌تر از نمایشگری ۵٫۵ اینچی با همان وضوح تصویر استفاده می‌کند.
قلب هر دو محصول را قرار است تراشه هشت هسته‌ای MT6797 مدیاتک در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد، با این حال برخی منابع از به کار گیری پردازنده Helio X20 مدیاتک سخن به میان آورده‌اند.
از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Vivo X6 Plus می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی دائمی ۳۲ گیگابایتی در کنار قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۲۱ مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسور ۱۲ مگپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تجهیز پیش‌فرض به اندروید ۵٫۱ و یا ۶ اشاره کرد.انتظار می‌رود از این محصولات در تاریخ ۳۰ نوامبر یا به عبارتی دوشنبه هفته آینده رونمایی شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا