اخبار

در زمان رونمایی، بازی ها آماده اجرا روی کنسول نینتندو سوییچ نبودند

هنوز دارید با مشاهده تریلر نینتندو سوییچ قدرت این کنسول را پیشبینی می کنید؟ بهتر است دست نگه دارید چون پس از شایعات فراوان، ژاپنی ها تایید کردند که بازی های ویدیو رونمایی از پلتفرم آن ها روی این دیوایس اجرا نشده بودند. نینتندو جدا از نمایش قابلیت های گوناگون نینتندو سوییچ، عناوین معروفی هم به نمایش گذاشت که توانست عطش بازیکن ها برای تجربه پلتفرم بعدی این کمپانی را افزایش دهد.
با این وجود، ساعاتی بعد مشخص شد که نینتندو سوییچ بازی ها را اجرا نکرده است. اکنون نینتندو طی گفت و گویی با وب سایت یوروگیمر به این شایعات واکنش داد و اذعان داشت که هدف از ویدیو تنها نمایش قابلیت های کنسول بود: «می خواستیم با ویدیو نشان دهیم که نینتندو سوییچ چطور کار می کند و این کنسول چگونه عصر جدیدی از سیستم های بازی ها به وجود می آورد؛ هر جایی [اشاره به قابلیت هیبردی کنسول] می توانید از بازی خود لذت ببرید.»
جالب اینجاست کمپانی بتسدا پس از معرفی نینتندو سوییچ گفت نمایش اسکایریم بدین معنی نیست که شاهد انتشار این بازی روی کنسول هستیم. شاید خود نینتندو هم همچنان پیرامون این مسئله حرفی نزده باشد اما طبیعتا آن ها اجازه رونمایی از بازی هایی که برای کنسول به انتشار می رسند را نخواهند داشت. این نکته را اضافه کنیم که استفاده از ویدیوهای از پیش تولید شده مسئله جدیدی نیست و پیشتر بارها مشابهش را دیده ایم.
هشت روز از ویدیو نینتندو سوییچ می گذرد و این تریلر را تاکنون ۱۸ میلیون نفر دیده اند. بد نیست بدانید شایعات نشان می دهند که قدرت دیوایس بعدی ژاپنی ها مشابه پلی استیشن ۴ بوده و نینتندو تصمیم گرفته تا قیمت کنسولش را بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار نگه دارد. در هر صورت باید تا ۲۲ دی ماه و اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر از این کنسول صبر کنیم. نینتندو سوییچ مارس سال آینده (اسفند-فروردین) عرضه خواهد شد.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا