اخبار

در قرعه کشی ال جی شرکت کنید و برنده ی یکعدد LG V10 شوید

ال جی پنجشنبه هفته گذشته پرچم دار جدید و متفاوت خود یعنی گوشی ال جی وی ۱۰ ( LG V10 ) را رسما در تهران معرفی و روانه بازار کشورمان کرد.با اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه این گوشی به بازار ایران نگذشته ، V10 تحسین بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری را برانگیخته است.
حالا ال جی برای معرفی بیشتر این محصول به علاقمندان، جشنواره ویژه ای را برگزار کرده و جوایز ارزنده ای را به قید قرعه به شرکت کنندگان در این جشنواره اهدا خواهد کرد.
 
lg-v10-1
 
ال‌جی از طرفداران V10 دعوت می‌کند تا در روز پنجشنبه دهم دی ماه ۹۴ از ساعت ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر به فروشگاه ال‌جی در طبقه همکف بازار چارسو مراجعه کنند و کارت شرکت در قرعه‌کشی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است کارت‌های قرعه‌کشی محدود است. قرعه‌کشی در همان روز و رأس ساعت ۵ بعدازظهر در حضور شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.
جوایزی که برای علاقه‌مندان V10 در نظر گرفته شده به شرح زیر است:

  • ۱۰ عدد گوشی ال‌جی V10 برای ۱۰ نفر به صورت رایگان
  • ۲۰۰ عدد کارت حافظه میکرو اس دی باظرفیت ۲۰۰ گیگا بایت به ارزش بیش از چهار میلیون ریال به صورت رایگان برای ۲۰۰ نفر در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو
  • یک عدد کارت حافظه میکرو اس دی با ظرفیت ۳۲ گیگا بایت به سایر طرفداران در ازای خرید گوشی ال‌جی V10 از فروشگاه ال‌جی واقع در بازار چارسو

به یاد داشته باشید مهلت خرید با در دست داشتن کارت قرعه‌کشی از تاریخ ۱۰ الی ۱۷ دی ماه خواهد بود و برای دریافت جایزه ارائه کارت ملی الزامیست.
علاقه‌مندان به گوشی هوشمند V10 می‌توانند از این گوشی هوشمند در فروشگاه ال‌جی در بازار چارسو واقع در تهران، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ، ضلع جنوب شرقی بازدید نمایند و در قرعه‌کشی بزرگ V10 شرکت کنند.
 
منبع : LG

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا