اخبار

دزدانی در یونیفرم کارمندان اپل، به سرقتی ۱۶هزار دلاری از فروشگاه اپل دست زدند

هر نظری که در مورد اپل و محصولات این شرکت دارید به جای خود محترم است، اما در نهایت باید بپذیریم که این کمپانی محصولاتی را تولید می کند که حتی دست دوم آنها نیز از ارزش کافی برخوردارند. به همین دلیل هم هست که در گذشته دارندگان آیفون به مراتب بیشتر از سایرین مورد حمله قرا ر می گرفتند و موبایل آنها به سرقت می رفت. حالا به نظر می رسد سارقین تصمیم گرفته اند به جای دزدی از افراد، یک راست به سراغ منبع بروند!
این دقیقا همان فکری است که احتمالا چند نوجوان پیش از سرقت از یکی از فروشگاه های اپل در نیویورک، آنهم در روز روشن در سر می پروراندند. اما آنها چطور موفق به این کار شدند؟ به نظر کار خیلی ساده ای بوده، چرا که فقط کافی بوده تا لباسی مشابه یونیفرم کارمندان اپل به تن کنند تا کسی به آنها توجهی نکند.
گفته می شود که تی شرت های آبی رنگی که کارمندان فروشگاه های اپل به تن می کنند به راحتی و به قیمتی ارزان در فروشگاه های آنلاین در دسترس است. آنجلا آرنتس پیشنهاد دهنده این یونیفرم بوده و باور داشته که سادگی آن احساس شیکی بیشتری به فروشگاه می دهد. اما گویا این سادگی باعث شده که دو نوجوان به سرقت ۱۹ آیفون که حدوداً ارزشی معادل ۱۶ هزار دلار دارد دست بزنند.
هنوز مشخص نیست که اپل یا پلیس بتوانند این سارقین را ردیابی و دستگیر کنند، اما شاید تغییر یونیفرم ها به نحوی که دسترسی به آن برای همه مقدور نباشد اقدام خوبی باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا