اخبار

دستگاه موتو زد پلی ۲ به همراه موتو مود های جدید

دستگاه موتو زد پلی ۲ به همراه موتو مود های جدید
پس از مدت ها شایعه سرانجام گوشی موتو زد پلی ۲ معرفی شد. این گوشی جدیددارای  تغییرات جدیدی در طراحی، سخت افزار داخلی، دوربین و همچنین باتری نسبت به موتو زد پلی می باشد. همچنین در کنار این گوشی  موتو مودهای جدیدی نیز توسط موتورولا رونمایی شد.
این دستگاه شبیه به مدل اصلی بوده با برخی تغییرات مثل اسکنر اثر انگشن بر روی قاب جلو و همچنین خطوط آنتنی که در امتداد لبه پشتی قاب قرار گرفته و این که این گوشی حدود ۱ میلی‌متر باریک‌تر از گوشی قبلی است.
این گوشی توسط یک پوشش نانو مقاوم به آب می باشد و موتو مودها همچنان بر روی این گوشی نیز قابل استفاده خواهند بود.
مشخصات آن شامل نمایشگر ۵٫۵ اینچی فول اچ دی IPS LCD ،  چیپست  اسنپدراگون ۶۲۶ و رم انتخابی ۳ یا ۴ گیگابایت ، حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت، پشتیبانی از کارت های حافظه microSD ،پشتیبانی از وای فای ۸۰۲٫۱۱n دوکاناله، بلوتوث ۴٫۲، A-GPS/GLONASS، ان اف سی، درگاه USB نوع C و یک جک هدفون می باشد.
دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی همراه با فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel و دیافراگم f/1.7  که قادر به ضبط ویدیوها با وضوح ۴K است.
همچنین دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید باز نیز می باشد.
این دستگاه با همه ی موتو مودهای معرفی شده در سال گذشته مثل Hasselblad True Zoom، JBL SoundBoost، Mophie Juice Pack و Incipio Offgrid سازگار است.
همچنین موتورولا در کنار رونمایی از این گوشی به معرفی چند موتو جدید و جذاب نیز پرداخته است. مانند Moto GamePad که گوشی شما را همراه با جوی استیک آنالوگ دوگانه و کنترل D-pad به یک کنسول بازی دستی تبدیل می‌کند. این موتو مود دارای یک باتری ۱٫۰۳۵ میلی‌آمپرساعتی داخلی نیز هست.
موتو مود بعدی Moto TurboPower Pack می باشد که حاوی یک باتری ۳٫۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و می‌تواند خیلی سریع گوشی شما را شارژ کند.
JBL SoundBoost 2 دومین نسل از موتو مود بلندگوی جی بی ال نیز توسط موتورولا رونمایی شد که بر روی قاب پشتی گوشی شما همراه با یک پایه نگهدارنده و یک باتری داخلی ۱٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۲ اسپیکر استریو ۳W می باشد. ویژگی دیگر آن این است که ضد آب است.
همچنین موتورولا از  قاب های پشتی با طرح‌های مختلف نیز رونمایی کرد که می‌توانید با استفاده از پدهای شارژ بی سیم Qi و OMA آن‌ها را به صورت بی سیم شارژ کنید.
گوشی موتو زد ۲ پلی از امروز در برزیل به فروش می‌رسد و آغاز فروش جهانی آن نیز از اواخر ماه جاری میلادی خواهد بود.
فروش جهانی موتو مودهای جدید موتورولا از تابستان آغاز می‌شود. قیمت استایل شل‌ها ۳۹٫۹۹ دلار و سایر موتو مودها نیز ۸۰ دلار خواهد بود.
در ادامه به ترتیب تصویر رنگ های مختلف دستگاه و موتو مدهای معرفی شده آورده شده است.
دستگاه موتو زد پلی 2

گوشی موتو زد پلی 2
گوشی موتو زد پلی 2

 
 
Moto GamePad
Moto Turbopower Pack
 
JBL SoundBoost 2
Moto Style Shells with wireless charging
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا