اخبار

دستگاه هایی که با دریافت ios 9.3 دچار مشکل شده‌اند، بروزرسانی جدید دریافت می‌کنند

کمپانی اپل پنج روز پیش ios 9.3 را برای شمار زیادی از آیفون‌ها، آیپدها و آیپادهای خود منتشر کرد؛ اما برخی از این دستگاه‌ها، به خصوص محصولات قدیمی‌تر، با دریافت این بروزرسانی دچار مشکل شده‌اند. اپل به تازگی بروزرسانی جدیدی را برای رفع مشکل این دسته از کاربران منتشر کرده است.
هفته‌ی پیش کمپانی اپل بروزرسانی ios 9.3 را برای شماری از دستگاه‌های خود ارائه کرد. گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر این که کاربران برخی از دستگاه‌ها نتوانسته‌اند این نسخه را به صورت کامل و بی‌نقص نصب کنند. این بروزرسانی، ویژگی‌های جدیدی همچون شیفت شب را به دستگاه‌هایی همچون آیفون ۶، آیفون ۶ اس، آیپد ایر ۲ و آیپد پرو افزوده است. در این میان، برخی از دستگاه‌ها اگرچه توانستند این نسخه را دریافت کنند، اما نتوانستند آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند. یکی از دستگاه‌هایی که در هنگام نصب این بروزرسانی دچار مشکل شده‌اند آیپد ۲ است. اگرچه چند روز از بروز این مشکل می‌گذرد، اما اپل فورا مشکل را شناسایی کرده و با انتشار بیلد جدیدی از ios 9.3 به حل آن پرداخته است.
طبق معمول اپل از بیان جزئیات این مشکل سر باز زده است، اما در هر صورت همیشه می‌توان اطلاعاتی هرچند اندک در مورد این مشکلات بدست آورد. این کمپانی، بروزرسانی مورد نظر را برای شماری از آیپدها، آیفون‌‌های ۵ اس و آیفون‌های پیش از آن ارائه کرده است. اپل همچنین نسخه‌ی جدیدی از ios 9.3 را ارائه کرده است و کاربرانی که دستگاه‌هایشان دچار مشکل شده یا هنوز موفق به دریافت ios 9.3 نشده‌اند، می‌توانند آن را دریافت و نصب کنند.
اما مشکل دستگاه‌های مذکور چیست؟ برخی از کاربران این محصولات که رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش کرده یا اشتباه وارد کرده‌اند می‌گویند که خود را گرفتار یک حلقه‌ی بی‌پایان «ورود» دیدند. حلقه عملی است که به صورت دائم تکرار می‌شود و نمی‌توان از آن خارج شد. حلقه‌ی ورود بدین معناست که کاربر هرچقدر رمز عبور دستگاه را وارد می‌کند، باز هم خود را در صفحه‌ی اول می‌یابد و نمی‌تواند وارد محیط سیستم‌عامل دستگاه خود شود. پس از مشاهده‌ی این وضعیت، کاربران دست از تلاش کشیده و دستگاه در همان حالت بروزرسانی نشده باقی می‌ماند.
کاربرانی که آیفون یا آیپد آنها دچار این مشکل شده باشد، می‌توانند نسخه‌ی جدید و بدون مشکل ios 9.3 را با کامپیوتر دانلود و از طریق آیتونز و با استفاده از اتصال USB، بر روی دستگاه خود نصب کنند. این نسخه، بیلد ۱۳E236 نام دارد. به محض نصب این بروزرسانی، مشکل حلقه‌ی ورود حل شده و کاربر می‌تواند از دستگاه خود استفاده کند. کاربرانی که بروزرسانی نسخه‌ی ۹.۳ سیستم‌عامل ios برای آیفون یا آیپد آنها منتشر شده اما هنوز آن را دریافت و نصب نکرده‌اند نیز می‌توانند با خیال راحت این نسخه را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنند؛ بدون آن که با مشکل حلقه‌ی ورود مواجه شوند.
*/
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا