اخبار

دلیل مشکل Bootloop گوشی های LG V20

مشکل Bootloop گوشی های LG V20

به گفته کمپانی LG , دلیل مشکل Bootloop گوشی های  LG V20 کابل های بی کیفیت USB-C می باشد.

در بسیاری از گوشی ها و دستگاه های LG مشکل Bootloop به دلایل نا معلومی با تاریخچه ای طولانی رخ داده است. بسیاری از کاربران LG این مشکل Bootloop گوشی های  LG V20 را تجربه کرده اند که البته تا کنون از طرف کمپانی LG بدون پاسخ مانده بود.
کاربران این گوشی ها این طور توضیح داده اند: وقتی مشکل Bootloop گوشی های  LG V20 رخ می دهد گوشی روشن می شود و سعی میکند سیستم عامل را load کند ، ولی موفق نمی شود.
این موضوع باعث شد این کمپانی سازنده گوشی های هوشمند کره ای، پیش از عرضه گوشی های جدیدش به بازار بیانیه ای رسمی منتشر کند و در آن علل Bootloop گوشی های مربوط را بررسی کند.
علل اصلی این اتفاق در این بیانیه رسمی مشکلات سخت افزاری و ایراد ارتباطی میان اجزاء گوشی ذکر شده است. و کمپانی LG مسئولیت تعمیر گوشی های دارای مشکل Bootloop  را به عهده گرفت.
تعدادی از کاربران بامشکل Bootloop گوشی های  LG V20 گوشی های هوشمند خود را تحویل دادند و شرکت LG طبق تحقیقات و عیب یابی های انجام شده دلیل این اتفاق را کابلهای USB-C بی کیفیت و ارزان قیمت دانست.
اگرچه، یک کارشناس آشنا به کابل های USB-C این فرضیه ذکر شده در گزارش LG را بعید دانست واعلام کرد که این اتفاق در صورتی می افتد که خود گوشی یا دستگاه نیز آمادگی آسیب پذیری را از پیش داشته باشد.
پس از این مشکلات پیش آمده کابل های USB-C بیشتر زیر ذره بین قرار گرفتند و تولید کنندگان نیز تلاش کردند عیوب احتمالی آن را برطرف سازند. با وجود انتشار این توضیحات از طرف کمپانی LG در این رابطه هنوز دلیل اصلی مشکل Bootloop گوشی های LG V20 نامشخص باقی مانده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا