اخبار

دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ در تصویر رندر جدید فاش شد

به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo چین تصویر رندری منتشر شده است که قابلیت دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) را به خوبی نشان می‌دهد. البته بهتر است بدانید که هنوز صحت این تصویر رندر تایید نشده است اما توجه به آن خالی از لطف نیست.
همان طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ در تصویر رندر انتشار یافته مشخص است. از نکات جالب این عکس آن است که این دوربین اصلی دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته و طراحی آن با دیگر دوربین های دوگانه موجود بر روی گوشی های هوشمند تفاوت آشکاری دارد.

 

دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2 در تصویر رندر جدید فاش شد

 

البته بهتر است بدانید که در تصاویر رندر قبلی دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ به صورت افقی قرار داشت. اما حالا شاهد این موضوع هستیم که ماژول دوربین عمودی قرار گرفته است. شاید بهتر باشد به این موضوع نیز اشاره کنیم که شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند مجهز به دوربین دوگانه تجربه دارد. گوشی های ردمی پرو و می ۵ اس پلاس از این ویژگی بهره مند بودند.
طی ماه های اخیر خبرها و شایعات بسیار زیادی از گوشی هوشمند می نوت ۲ منتشر شده است. به شکلی که شاید باید این محصول را مهمترین گوشی هوشمند سال بازارهای آسیایی بنامیم. هفته گذشته بود که مدیر عامل شیائومی اعلام کرد که معرفی شیائومی می نوت ۲ با یک سورپرایز همراه خواهد بود. گرچه در این زمینه اطلاعات دقیق تری را ارائه نکرد. علاوه بر آن قبلا خبرهایی در مورد شروع تولید انبوه این گوشی در ماه ژوئن نیز به گوش می‌رسید. در هر صورت آخرین خبرها حاکی از آن است که احتمالا این گوشی در ماه نوامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد.
در هر صورت به غیر از دوربین دوگانه شیائومی می نوت ۲ دیگر مشخصات فنی این گوشی شامل برخورداری دستگاه از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی از نوع سوپر امولد با دقت QHD به همراه تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام، میزان حافظه رم شش گیگابایتی، حافظه داخلی پیشفرض ۲۵۶ گیگابایتی و یک باتری بزرگ چهار هزار میلی آمپر ساعتی است.
بر اساس تصاویر رندری که قبلا منتشر شده بود، این گوشی از طراحی شیشه و فلزی استفاده خواهد کرد. بدین ترتیب که دو لایه شیشه ای قدامی و خلفی گوشی را یک فریم فلزی به یکدیگر متصل و یکپارچه خواهد ساخت. البته همانند گوشی های سری اج سامسونگ، لبه های لایه شیشه ای در هر دو سمت خمیدگی داشته و از این رو در دست گرفتن و کار کردن با گوشی بسیار لذت بخش خواهد بود. گرچه هنوز نمی‌توان به طور قطعی اظهار نظر کرد که آیا نمایشگر این گوشی نیز همانند گلکسی نوت ۷ از دو طرف انحنا دارد یا نه.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا