اخبار

دوربین دوگانه و سه گانه مربعی شکل آیفون های جدید

براساس تصاویر منتشر شده، مشخص شده که دوربین های آیفون های جدید به صورت مربعی شکل در پنل پشتی کاشته شده اند. تصاویر و شایعات نشان می دهد که آیفون های جدید در سال ۲۰۱۹، دوربین های مربعی شکل دارند، و رسانه های خبری این چینش را تایید کرده اند.

این تصاویر به توسط آقای مارک گورمن منتشر شده، و اذعان کرده که دوربین در هر سه مدل گوشی به صورت مربعی شکل تعبیه شده است. دوربین دوگانه R11 و دوربین سه گانه ۱۱, ۱۱ MAX به صورت مربعی شکل آرایش گرفته اند.

پروسسور اپل A13 در همه آیفون های سال ۲۰۱۹ به کار گرفته شده است و احتمالا مدل R11 در دو رنگ سبز و بنفش عرضه خواهد شد. شرکت اپل هر ساله در ماه سپتامبر جدیدترین گوشی های خود را معرفی و عرضه می کند پس تا زمان مقرر باید منتظر شد تا واقعیات شرکت اپل را به چشم دید.

حتی دوربین IX MAX نیز به صورت مربعی شکل است و به احتمال زیاد برای محقق کردن واقعیت مجازی دوربین Tof در دوربین گوشی های موبایل شرکت اپل به کار گرفته شده است. تمام مدل های XR و XL به دوربین های مربعی شکل مجهز خواهند شد. رسانه ها در مورد گوشی های آیفون سال ۲۰۱۹ شایعه پراکنی کرده اند و احتمالا از ماه آوریل ، گوشی های خود را با سه دوربین تولید خواهد کرد.

البته براساس شایعات مشخص شده که گوشی های آیفون ۲۰۱۹ به لحاظ ظاهری تغییر کرده اند، چنانکه در گوشی های قبلی آیفون نیز این چنین تغییراتی رخ داده است. پنل جلویی iPhone XR همانند گوشی های قبلی بوده ولی پنل پشتی آن اندکی تغییر کرده است.

در آیفون XR، از یک ماژول دوربین تک محوری استفاده شده که می تواند از پشت جلد گوشی هم قابل استفاده است، دوربین سوم به صورت نقطه کوچکی بوده که بیشتر محل میکروفون را نشان می دهد. البته هنوز جزئیات کامل گوشی ها منتشر نشده است. براساس رندر Cad می توان این چنین حدس زد که گوشی های آیفون سال ۲۰۱۹ این چنین مشخصات و ویژگی هایی خواهند داشت.

حتی گوشی آیفون XE نیز این چنین مشخصاتی دارد و دو گوشی آیفون XI, XIMAX در دو اندازه ۸/۵ و ۵/۶ اینچ عرضه خواهد شد.

مشخصات سخت افزاری آیفون  XE

  • اندازه صفحه نمایش ۱/۶ اینچ
  • LCD
  • رزولوشن ۸۲۸×۱۷۹۲ پیکسل
  • دوربین ۵/۸ میلی متری
  • اندازه بدنه دستگاه ۹/۱۵۰×۱/۷۶×۸/۷ میلی متر

دوربین گوشی های جدید آیفون با زاویه دید باز و دو لنزی هستند. آیفون های جدید نسبت به نسخه های پیشین بهتر شده اند. گوشی های آیفون جدید با قابلیت های جدید بهتر و کاراتر شده و کاربران از عملکرد آن ها راضی هستند و همین باعث شده که شرکت اپل همواره به دنبال استفاده از نوآوری های جدید باشد  تا بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد.

مشخص شده که گوشی های اپل امسال تغییر نخواهد کرد. در گوشی آیفون  XIMAX به کار گرفته شده و باعث شده تا قدری نسبت به بقیه گوشی های آیفون قدری متفاوت باشد. کلیه گوشی های اپل با امکانات و با اندازه صفحه بزرگ تر طراحی و تولید شده اند و انتظار می رود که کاربران گوشی های آیفون از آن ها استقبال کنند و شرکت اپل در هر نسخه ای که طراحی و تولید می کند سعی می کند که از جدیدترین امکانات و طراحی ها استفاده کند تا بتواند کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند و با روندی که در پیش گرفته امیدوار است که موفقیت های بزرگتر و بیشتری را کسب کند. چینش مربعی شکل باعث می شود که پنل پشتی جمع و جور به نظر بیاید.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا