اخبار

دوربین ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه برای گلکسی S9 ساخته می شود

امسال تنها شرکتی که توانسته از یک حسگر ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه در محصولات خود استفاده کند سونی است. این شرکت در گوشی های اکسپریا ایکس زد پریمیوم و ایکس زد وان توانسته این فناوری را به کار ببرد. حال گلکسی S9 سامسونگ نیز به نظر می رسد که به این سنسور مجهز شود. سامسونگ می تواند اولین شرکت بعد از سونی باشد که از این تکنولوژی استفاده کند.
حسگر جدید سامسونگ نیز توانایی ثبت ویدیوهایی با نرخ ۱۰۰۰ فریم‌ بر ثانیه خواهد داشت؛ با این تفاوت که کره‌ای‌ها به‌جای استفاده از سه‌ لایه، برای جلوگیری از جدل‌های پتنتی، دو لایه را با یکدیگر یکپارچه کرده و سپس با وارونه‌ کردن این مجموعه، ماژول DRAM را به‌ آن اضافه کرده‌اند.
ظاهرا تولید انبوه حسگر سامسونگ از ماه نوامبر آغاز خواهد شد؛ بنابراین حتی اگر این شرکت درصدد عرضه‌ی زودهنگام گلکسی  S9 برای مقابله با آیفون ۱۰ باشد، باز هم فرصت کافی برای آماده‌سازی حسگر ۱۰۰۰ فریم‌ بر ثانیه‌‌ای خود در این گوشی خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که با اضافه‌ شدن حسگر جدید، چه سرنوشتی برای دوربین دوگانه‌ی گلکسی S9 رقم خواهد خورد؛ اما ممکن است سامسونگ قادر به ترکیب دوربین دوگانه با قابلیت ثبت ویدیوهای ۱۰۰۰ فریم‌ بر ثانیه‌ای باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا