اخبار

دو محصول زیبای سونی در آستانه رونمایی

دو محصول زیبای سونی در آستانه رونمایی

به نظر می‌رسد که دو محصول زیبای جدید از سری اکسپریای سونی در آستانه عرضه قرار دارند و این شرکت می‌خواهد جایگزینی مناسب برای مدل اکسپریا XZ پرمیوم که در سال جاری عرضه شد را در سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه کند.
سال ۲۰۱۷ رو به پایان است و بازار شایعات محصولاتی که قرار است تا در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار عرضه شوند، روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود. در این میان شرکت سونی نیز از قافله عقب نمانده و مدل‌های جدیدی را برای عرضه به بازار عرضه کرده است. در این میان تصاویر از دو مدل جدید محصولات این شرکت به رسانه‌ها راه یافته است که نشان دهنده این هستند که این دو محصول از محصولات سطح دوم شرکت سونی خواهند بود.
محصولات سطح دوم، تلفن‌های همراه هوشمندی هستند که پرچم‌داران یک شرکت به‌حساب نمی‌آیند ولی با اختلافی اندکی پشت سر پرچم‌داران اصلی شرکت‌های سازنده قرار خواهند گرفت. این دو محصول که در تصویر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید قرار است تا به دوربین دوقلوی نیرومند به‌عنوان دوربین اصلی مجهز بوده و از یک عدسی دوقلوی برای دوربین سلفی نیز بهره‌مند باشد و امکانات بسیار مناسبی را به کاربران عرضه کنند.
این مدل که هنوز نام آن مشخص نیست به‌احتمال فراوان به یک نمایشگر حداقل ۵٫۵ اینچی مجهز خواهد بود. این نمایشگر می‌تواند کیفیت تصویر ۴K را به کاربران خود ارائه کند. همچنین گفته می‌شود که این مدل قرار است تا به پردازنده جدید شرکت کوالکام یعنی مدل اسنپ دراگون ۸۴۵ مجهز باشد.
علاوه بر این نیز گفته می‌شود که این مدل به ۶ گیگابایت رم مجهز است و می‌توان حافظه‌ای ۱۲۸ گیگابایتی را برای استفاده کاربران مهیا سازد. با این حال هنوز قیمت و سایر امکانات این تلفن همراه هوشمند مشخص نشده است و تنها مواردی مانند حسگر اثرانگشت در میان امکانات جانبی این محصول قابل تائید هستند. به‌احتمال فراوان در نمایشگاه CES شاهد عرضه اطلاعاتی بیشتر درباره این تلفن همراه هوشمند سونی خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا