اخبار

دو نسخه متفاوت گوشی XPERIA 2 شرکت سونی در فرمت های نمایشی LCD و OLED

گوشی XPERIA 2 بعد از معرفی XPERIA 1 معرفی خواهد شد. احتمال دارد که شرکت سونی این نسخه گوشی را در دو فرمت نمایشگر LED و OLED به بازار عرضه کند. این بار شرکت سونی در اقدامی شگفت انگیز قصد دارد که گوشی XPERIA 2 را در فرمت های نمایشی LED و OLED به بازار عرضه کند. البته گوشی XPERIA 1 اخیرا معرفی شده ولی معرفی گوشی بروز تری می تواند در بین کاربران هیجان زیادی را ایجاد کند، با شور و شوقی که در بخش طراحی و تولید این بخش به چشم می خورد، شاید طی سه ماهه سوم امسال این گوشی ارزشمند عرضه شود.

گوشی سونی XPERIA 2 کاربردی ترین  و جدیدترین گوشی شرکت سونی است. براساس گزارشات منتشره از طرف Sumahoifs این گوشی در دو نوع فرمت نمایشی LCD و OLED منتشر خواهد شد. صفحه نمایشگر این گوشی ۶ اینچ بوده و از نسخه قبلی خود کوچکتر است. اندازه صفحه نمایش در گوشی XPERIA ، ۲۱:۹ است که به ظاهر گوشی کشیده تری است و کشیدگی گوشی در مدل جدید کاهش یافته است. این گوشی مانند گوشی قبلی امکان شارژ بی سیم را نخواهد داشت. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگا بایت و حافظه جانبی آن ۶ گیگا بایت و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری از مهم ترین مشخصات سخت افزاری آن به شمار می رود.

دوربین ۳ لنزی برای ضبط تصاویر و ویدیوها در پنل پشتی این دوربین قرار گرفته است. براساس اطلاعات منتشره شاید مشخصات این گوشی به نسخه قبلی خیلی شبیه باشد و براساس پیش بینی های شرکت، این دو نسخه نسبت بهم متفاوت نیستند. اندازه صفحه نمایش در گوشی XPERIA 2 ، ۶ اینچ است، هنوز در مورد تجهیز به فناوری ۴K یا Quad +HD اخباری منتشر نشده است. هنوز در مورد تولید گوشی XPERIA2 با صفحه نمایش کوچکتر اطمینانی وجود ندارد. این مشخصات احتمال دارد به گوشی بعدی این شرکت تعلق داشته باشد که به صورت شایعاتی منتشر می شود. معرفی گوشی در دو وضعیت نمایشی LCD و OLED چندان منطقی نیست. فقط زمانی منطقی به نظر می رسد که شرکت سونی گوشی XPERIA 2 که با صفحه نمایش OLED را بعد از  گوشی XPERIA2 با صفحه نمایش LCD عرضه خواهد کرد تا بدین ترتیب محصول جدیدتری را عرضه کرده باشد.

گوشی XPERIA 1 هم اکنون در بازارهای موبایل به چشم می خورد و شاید گوشی XPERIA 2 طی ماه های آینده عرضه شود. امید است که راجع به این گوشی، اطلاعات بیشتری منتشر شود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا