اخبار

دو گوشی جدید میزو در فضای مجازی دیده شدند؛ میزو MX6 و میزو متال ۲

دو گوشی جدید میزو در فضای آنلاین ظاهر شدند. کمپانی میزو سال ۲۰۰۳ در چین با هدف ساخت گوشی‌های هوشمند تاسیس شد. این کمپانی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند با عرضه‌ی سه گوشی هوشمند در ماه گذشته طرفداران خود را خوشحال کرده و کمپانی‌های رقیب را به مبارزه طلبید. کمپانی Meizu با معرفی گوشی‌های میزو ام ۳، میزو ام ۳ نوت (Meizu M3 Note) و میزو پرو ۶ (Meizu Pro 6) صفی از گوشی‌های هوشمند را برای معرفی به بازار، مرتب کرد.

دو گوشی جدید میزو چه مدل‌هایی خواهند بود؟

جالب‌ اینجاست که این کمپانی از تلاش دست برنداشته و به نظر می‌رسد که همچنان در حال اضافه کردن محصولات جدید به خط تولید خودش است. دو دستگاه جدید از این برند تجاری در فضای آنلاین دیده شد. این دو گوشی جدید میزو با شماره سریال‌های L681M و L681 در لیستی که مرکز صدور گواهینامه کیفیت بین المللی منتشر کرد، دیده شدند. این سازمان مسئول بررسی استانداردهای محصول و استاندارد کیفیت محصول فروخته شده در بازار چین است.
شایعات بسیاری پیرامون هر دو دستگاه در جریان است. برخی از این شایعات حاکی از آن است که گوشی میزو ام ایکس ۶ (Meizu MX6) در نیمه‌ی دوم سال جاری از راه خواهد رسید و برخی دیگر از این شایعات حول و حوش گوشی میزو متال ۲ (Meizu Metal 2) در گردش است.
 
گوشی جدید میزو
 
اگر خاطرتان باشد دو روز پیش درباره‌ی شایعات جدیدی که درباره گوشی Meizu MX6 از سرزمین مادری این دستگاه، به گوش می‌رسید؛ خبری را منتشر کردیم. دستگاهی که به نظر می‌رسد با پردازنده‌ی هلیو X20 خودنمایی کند. این پردازنده، آخرین محصول کمپانی مدیاتک است که قصد دارد با این محصول برای اولین بار وارد بازار گوشی‌های هوشمند گردد. ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو از دیگر ویژگی‌هایی است که برای این گوشی انتظار می‌رود.
انتشار این اطلاعات جدید به داغ‌تر شدن شایعات قبلی دامن زده است. لیست به‌وضوح دو گوشی جدید میزو را نشان می‌دهد، هرچند احتمال بسیار زیادی وجود دارد که یکی از این گوشی‌ها با نام میزو MX6 معرفی شود؛ اما در این لیست گوشی هوشمند دیگری نیز وجود دارد.
لازم به ذکر است که این کمپانی ممکن است مدل دیگری از گوشی میزو پرو ۶ با ۳ گیگابایت رم را نیز معرفی کند. به هر حال گوشی هوشمند جدید میزو همچنان مثل یک راز باقی مانده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا