اخبار

دیدار تیم کوک با نخست وزیر ژاپن در خلال سفر اخیرش به این کشور

تیم کوک مدیرعامل اپل هفته گذشته سفری به ژاپن داشت و در جریان آن با شینزو آبِه نخست وزیر این کشور دیدار کرد. او در خلال ملاقات خود یادآور شد که بدون نوآوری های ژاپنی ها، آیفون حتما ساخته نمی شد.
وی همچنین خبر داد که اپل در دسامبر امسال یک مرکز توسعه و تحقیق تازه در یوکاهامای ژاپن افتتاح می کند و نخست وزیر این کشور نیز به نوبه خود از اهمیت نرم افزار iOS در رشد و بالندگی اقتصاد کشورش گفت و خاطرنشان کرد که جوان ترین توسعه دهنده ژاپنی این پلتفرم تنها هشت سال دارد.

 

 

شین هوآ، خبرگزاری رسمی چین به نقل از کوک آورده است: ما در جلسه خود از آینده و همکاری های فوق العاده ای گفتیم که می توانیم با همراهی یکدیگر داشته باشیم. من نیز از علاقمندی ام به سرزمین آفتاب تابان با نخست وزیر آبِه گفتم و همچنین از اهمیت این کشور برای اپل.
Yoshihide Suga سخنگوی ارشد کابینه این مقام عالی رتبه ژاپنی نیز در مصاحبه خود پیرامون این نشست گفت: کوک تایید کرده به زودی ساخت و ساز مرکز توسعه و تحقیق تازه اپل در یوکوهاما به اتمام می رسد و قرار است فعالیت های مهمی در این مرکز انجام گیرند.
گفتنی است که مدیرعامل شرکت کالیفرنیایی پیشتر در اکانت توییتر خود از سفرش به ژاپن گفته و تا به اینجا دیداری با مدیران نینتندو داشته و برای نمایش قابلیت های سیستم پرداخت موبایلی شرکت متبوعش سفری را هم با یکی از خطوط ریلی این کشور تجربه نموده.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا